Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Bizi kullarının ayırmasına izin verme

Bizi kullarının ayırmasına izin verme
 

RESİM : ALINTI


Ben yılın yarısını sevgiye aç geçiriyorum
Ne olursa olsun hep bir yanım sevgiye aç
Biliyorum zamanı geldiğinde seni doya doya yaşayacağım

Bazen yüreğim çok açıyor
Seni yaşasam, bir gün değil, bir ay, bir yıl değil, bir ömür seni sende yaşasam.
Çocukken kurduğun o deli çocuksu hayallere bile razıyım yeter ki yanında olsam.
Bu kadar ayrılığın sonu muhteşem olmalı
Aşk acı, terk edilmek daha acı ama bunları hiçbiri olmazken sen benim ben de seninken senin bensizliği benim de sensizliği yaşamam daha acı

Belki de ilk defa bu gün büyüdüğümü düşünüyorum
Büyüdüm ben aşkım
Çocuklar gibi hayaller kurmaktan vazgeçtim
Daha can alıcı hedeflerim var
Ben seni hayallerimde yaşatmak istemiyorum
İçime çekmek, doya doya benimseyerek seni seninle yaşamak istiyorum
Bu yıl anladım ki yıllar bizden bir şey almamış.
Senin benim için ne ifade ettiğini, benim senin için ne ifade ettiğimi bu yıl daha iyi anladım

Gök yüzü şahit sana olan aşkıma.
Her gece semaya kaldırdığım ellerim şahit
Ellerimi semaya kaldırdığımı gören yıldızlar şahit
Yıllar önceki duam gibi yalvarışım gibi …

“ Allah’ım bize bu aşkı, bu sevgiyi sen verdin bizi kullarının ayırmasına izin verme”

Aşk bizim yüreğimizi öyle kaplamış ki
Arada kilometreler olsa ne fayda
Ben her günümü senle yaşar gibi yaşıyorum
Seviyorum seni hem de çok seviyorum
Sevmekten daha öte bir duyguyla seviyorum
Konuşan diller, bırak konuşsun
Aşkımıza zarar gelmez.
Aşkımızı daha da körükler
Önce korkardım kullarının bizi ayırabileceğini düşünürdüm.
Artık bizi senden başka hiçbir kuvvet ayıramaz.

“ Allah'ım bize bu aşkı, bu sevgiyi sen verdin.
Kulların bizi ayıramazken sen de bu aşka güç, kuvvet ver.
Güç kuvvet ver ki aşılmaz dağları ulaşılmaz yolları sevgimizle aşalım”

 
Toplam blog
: 74
: 709
Kayıt tarihi
: 17.03.08
 
 

1984 Ankara doğumluyum aslen Sivaslıyım. Medikal, tekstil dallarında çalıştım şimdi ise asistanlı..