Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Bizi şansımız koruyor.

Bizi şansımız koruyor.
 

Çakmak taşımasını bilmeyen bile silah silah taşıyor


Evet sevgili dostlar. Bizi devletimin asayişi yerine, şansımız koruyor. Çok şanslı bir milletiz. Mucizeler oluyor, yaşan yaşıyor bazı şansı olmayanlarda öbür tarafa kısa yoldan gidiyor.

POLİS görevini yapmıyor. Ama bu polisin suçu değil. Yasaları uyguluyorlar. Onlarda razı değil bu adaletsizliğe fakat emir neyse o!.. Dün akşam emniyetin önünde arkadaşımın beni almasını bekliyordum. Gecenin 02.00 sularında bir vatandaş koşar adımlarla geldi. Halinden, kızgın ve bir o kadar' da ürkek olduğu belliydi. Nöbet tutan polis memurunun yanında durarak derdini anlatmaya başladı.

Adamın birisi karısını rahatsız edip duruyormuş. Kadın eve gelip kocasına durumu anlatınca vatandaş, aile koruma içgüdüsüyle sokağa fırlamış. Adam arabasıyla az ilerde beklerken yanına giderek, orayı terk etmesini söylemiş. Adam arabasından inerek vatandaşa: "o kadın sana yakışmıyor onu senin elinden alacağım. Biraz sonra evine geleceğim." demiş ve silahını doğrultmuş. Tabiki can taşıyoruz vatandaş korkup evine dönmüş. Bir süre sonra sayın maganda ordan uzaklasınca garibim polise devletim diye sığınmış. Buraya kadar herşey normal müslüman bir ülkeyiz ya namus kavramı o kadar basitleşmişki, kanunlar tecavüzcü, maganda milletvekillerini korumaya yönlendirilmiş durumda. Polis memuru vatandaşı dinledikten sonra; "Emşerim yarın sabah git savcıya dilekce yaz aynı bana anlattığın gibi." Vatandaş şaşkın; "Yahu memur bey adam bana silah çekti. Ağır sözler sarfetti. Biraz sonra evine geleceğim dedi." Memur adamı tersleyerek; "Bak emşerim adam sana vurdu mu, darp ettimi. Ya da kapını kırıp içeri girdimi. Yapılan eğlem yok ki." Vatandaş şaşkın. "Sayın memur bey karakolun amiri yokmu derdimi birde ona anlatayım." Polis; "Amirim devriyede o da olsa yapılacak birşey yok."

Daha fazla dayanamadım. Yanlarına giderek; "Memur bey arkadaşa bir yardımcı olsanız", demeye kalmadı sen kimsin emşerim avukat mısın. Çek git şuradan diye azarlandım. Süt dökmüş kedi gibi yanlarından uzaklaştım.

Vatandaş sonunda kükredi; "Memur bey ben bir av tüfeğini nereden olsa bulur bu adamı takır, takır vururum." Memur arkadaş, aslında hak veriyor ama yapacağı birşey yok. Sadece yaptığı bir tebiyesizlik, olayla matrak geçmesi. Git vur dedi. O zaman seni alır atarlar içeri. Vatandaş kahredip gitti oradan. Şimdi bu vatandaş gidip o magandayı vurursa, suç sorumsuz adaletin mi yoksa ailesini, (nedeni ne olursa olsun) korumaya çalışan vatandaşın mı olur. Ne yazıkki bu böyle. Yazımın başlarında'da belirttiğim gibi; Tecavüzcü din adamları, mafyalık yapan milletvekilleri, kız arkadaşını öldürüp çöpe atan ve yakalanacağını hiç sanmadığım çok paralı insanlar olduğu sürece bana bu ülkede kimse ama hiç kimse adaletten söz etmesin.

 
Toplam blog
: 19
: 672
Kayıt tarihi
: 13.02.09
 
 

BEN NE DUVARLAR GÖRDÜM, HEP YIKILDILAR.    ..