Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '10

 
Kategori
Güncel
 

Bizim çocuk Obama

Bizim çocuk Obama
 

Gazetede okudum, H.Barack Obama: “Kimin kıçını tekmeleyeceğim, artık bilmek istiyorum” demiş. Yani kısaca bizim çocuk Obama tekmeleyecek bir kıç arıyormuş.

Dünkü Posta Gazetesinde okuyunca, ne kadar zarif ve kibar adammış, diye düşündüm. Ve acaba dedim, karizmatik liderlerden benim neyim eksik, diye düşündü de onun için mi böyle bir laf etti?

Atalarımız diyor ki: “Üzüm üzüme baka baka kararır.” Bir de: “Körle yatan şaşı kalkar.” Dahası da var, “Kıratın yanında duran, ya huyundan ya da suyundan…”

Bilmiyorum, daha başka söze gerek var mı?

Afrika kökenli Amerikalı bizim çocuk Obama başkan seçildiğinde ülkemizde kurbanlar kesilip kutlamalar yapılmıştı da işte bu yüzden ben de, “Bizim Çocuk Obama” diyorum kendilerine. Obama’yı benim çocuğum filan zannederler, bir yanlış anlaşılma olmasın diye açıklama yaptım.

12 Eylül 1980 tarihinde Kenan Evren ve ekibi ihtilal yaptığında Amerika başkanı sorar, “Neler oluyor?” diye, derler ki: “Mühim değil başkanım, sizin çocuklar ihtilal yaptı.” Başkan da, “Bizim Çocuklar” ihtilal yapmış diye sevinir…

İşte “Bizim Çocuklar” lafının doğuşunun küçük öyküsü.

Ben şimdi dünden bugüne bir derin düşüncenin içerisinde siyah görünümlü beyaz ruhlu “Bizim Çocuk” Başkan Obama kimin kıçını nasıl tekmeleyecek diye, öyle bir düşünceme içerisindeyim.

Erzurumlu İbrahim Hakkı’nın da dediği gibi: “Görelim Mevla’m neyler, neylerse güzel eyler.” diyerek beklemedeyim.

Resim: http://www.diplomatikgozlem.com/english/images/barack-obama-2.jpg 

*** 

 
Toplam blog
: 74
: 1455
Kayıt tarihi
: 24.06.09
 
 

Haydanlı Eğitmen Aziz Doğan'ın oğluyum. Köyceğiz doğumluyum. Isparta Meslek Yüksek okulu muhasebe me..