Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '18

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Bizim Derneğimiz Patoganyalılar Derneği Değil

Bizim Derneğimiz Patoganyalılar Derneği Değil
 

salih arıkan


Türkiye Beyazay Derneği Cumhurbaşkanlığı ve farklı Bakanlıklarla projeler yapan Kamu yararı bir Dernektir.

İzmir'de bunlar niye olmuyor diyebilirsiniz evet biz gerekli teklifleri sözlü ve yazılı olarak kendilerine ilettik. Bazı Belediyeler yazılarımıza cevap bile vermedi. Olabilir biz bulunduğumuz şartlarda en iyisi olmaya çalışıyoruz. Bir Derneğin Tüzüğü vardır ve ona göre faaliyetlerini belirler.

Bizim de 25 Şubatta Genel Kurulumuz var. Tabiî ki aramıza üye fahri üye ve gönüllü olarak herkes dâhil olabilir. Burada bir sorun yok. Üye olanlar için siz bizi tanıyın biz sizi tanıyalım diye bir formül öneriyoruz. Bir adam hemşeri dernekçisi ben hemşeri dernekçiliğini mikro Milliyetciliği çok faydalı görenlerden değilim. Nedeni belli zaman sonra yardımlaşmayı dayanışmayı aşan ve çok faydalı olduğunu düşünmediğim yapılar. Siz bir kente gelmişsiniz kültürünü koruma geliştirme yardımlaşma dayanışma evet ama bulunduğunuz yere uyumda sağlamanız ve değer katmanız gerekir. Adam beni arıyor ben sizin Dernek de Yönetici olacağım adam daha üye olmamış. Önce tanıyalım diyorum adamda demez mi yemek yiyelim  yahu birader sen gelirken biz üçüncü turu tamamladık. Bizim derneğimiz patoganyalılar derneğimi ki yemeğe tav olup seni aramıza alacağız.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..