Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bizim evin halleri

Bizim evin halleri
 

Çocuklarımın odalarının son durumu resimdeki gibidir.


31.03.2009 Salı, Saat 08.30

Evet, dostlar ben sözümü tutuyorum ve çocuklarımın kirli çamaşırlarını ortaya döküyorum.

Aşağı yukarı on - onbeş gündür çocuklarım odalarını temizlemiyorlar. Her şey her yerde. Odada yürümek ne mümkün. Adım atacak yer yok. Aşağıda resimleri incelerseniz beni daha iyi anlayacaksınız.

— Eğer odalarınızı temizlemezseniz Milliyet Blog Galerilerimde odalarınızın resimlerini yayımlayacağım ve sizi millete “teşhir” edeceğim, dedim.

Tınnn!... Kimsenin umurunda değil. Yayın için tüm engellemeler deneniyor, resim çekimleri sabote ediliyor (son resim kanıtımdır) ama durumda değişen bir şey yok.

“Öyle mii?.. Alın size intikam!..” diyeceğim sırada kızım yanıma geldi.

— Ne yapıyorsun baba?

— Odalarınızın Milliyet Blog’da yayını için çalışıyorum, dedim. Kıyamet kopar gibi oldu. Sabahın köründe oda toplanır mıymış?

— Ya baba, oda benim odam! Siz karışamazsınız!

Müdahaleler.

Düşündüm. Haklı. Oda onun odası.

Ama ev? Hepimizin.

Sonunda uzlaşır gibi olduk. Bu yazımı yarına kadar bekleteceğim. Durumda bir değişiklik olmazsa yayındadır. Bu arada resimleri yayına vermiştim. İnşallah yayınlanmaz.

31.03.2009 Salı, Saat 21.13

Öğleden sonra kızımla birlikte evden okula gitmek için ayrıldık.

“Evimin Direği” ile akşamüzeri Lisa’yı gezdirmek için arkadaşı Denizlerden dönerken İdil’in okulunun önünde karşılaştık.

Neler yaptığını sordum. Öğleden sonra odasını topladığını söyledi.

Kızımla okulundan çıktıktan sonra beraber parka gidecektik. Ben bahaneler uydurdum. “Tıraş olacağım” falan dedim. Ağabeyiyle yaptığımız konuşmaları dinledikten sonra:

— Baba sen tıraşını ol, ben de odamı toplarım. Parka da cumartesi günü dershane çıkışı gideriz, dedi.

“Evimin gülü” benim. Eve geldiğinde odasını toplamış.

Hiç babalarını, annelerini üzerler mi?

Evimin Gülü:

— Baba zaten sen odalarımızın resmini yayınlasaydın, gelen yorumlarda sana “Çocuklarını teşhir etmeye utanmıyor musun?” diye sormazlar mıydı? dedi.

Düşündüm. Aile sırları başkalarıyla paylaşılmaz değil mi? Ben de yaptığım tehditlerden çok utandım. Hele aile sırlarımı başkalarıyla paylaşmaktan…

İnterneti açtım. Galerimde oluşturduğum yeni sayfa yayına alınmıştı. Tanrım! Ben ne yaptım?

Ok yaydan çıkmıştı bir kez. Geri dönüşü yoktu. Ne yapayım? Bundan böyle aile sırları ile ilgili konularda daha dikkatli davranacağım. Evimin Gülü ve Direği de odalarının temizliği konusunda daha hassas olacaklardır.

Siz resimlere bakmayın. Şimdi öyle değil odaları. Manşet resmindeki gibi düzenli.

Ah editör ah! Yaptığını beğendin mi? Sen onları hemen yayına almasaydın şimdi bir sorun olmayacaktı. Ben de böyle uzun uzun yazmayacaktım.

Biraz erken ama yeri gelmişken İnternet Haftası şimdiden kutlu olsun!

 
Toplam blog
: 59
: 912
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

1955 Milas doğumluyum. Nüfüs kaydım orada ama "doğduğun yer değil, doyduğun yer" memleketin olurmuş ..