Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '12

 
Kategori
Mizah
 

Bizim evin halleri

Merhaba,

Bu yazıyı okuyan herkes lütfen beni aydınlatsın. Kuzum kutlamalar sizin evde de sadece erkeğin tekelinde mi?

Vallahi bizim evde öyle. Şubat ayı bizim, özellikle de benim için  yıkım ayı. Güdüktür ama parası hemen biter. Çünkü gerek aileden, gerekse tanıdıklardan, önüne gelen Şubat'ta doğmuş. Neyse ki eşin dostun hediye durumunu sevgi sözcükleri ile bezenmiş telefon konuşmaları, güzel slaytlar eşliğinde ki  e-mailler ve küçük çiçeklerle atlatıyoruz. Ama gelin görün ki ev ahalisi için öyle olmuyor. Hediyesinin yanı sıra Şubatın 16.sındaki kızımın doğum günü bir hafta önceden sevgi dilenciliği, şımarıklık gösterileri ile, eşimin derseniz, 20'sindeki doğum günü, ayın başından itibaren kaşınmak, ovulmak, naz ve niyaz  başlıyor. Daha çok doğum günü var, var ama, bana bu ikisi bile yetiyor. Zavallı ben.... Benim ki ise 1 şubat akşamı başlıyor.  2'sinin gün batımı ile sona eriyor. Çünkü 2'si de benim doğum günüm :(((((

Sevgililer günü deseniz, ayın 10dan sonra hergün eşime sevgililer günü. Televizyon kumandası zaten mülkiyetinde. Ağzımı açsam 'bugün doğum günüm ' ya da ' sevgiler günü ama hayatım' duymaktan bayıldım. Şu Şubat bitse de bende şişmekten kurtulsam. Kızımın  'anne beni kaşımak ister misin, anne beni seviyor musun, anne benim için ....... yapmak ister misin? miyavları, Eşimin deseniz şekerleme halinize bile aaa ama ya doğum günü ya da sevgililer günü, benimle meşgul ol mırıltıları......

Şu Çarşamba akşamları verilen '' Muhteşem Yüzyıl'' diziside başıma yeni işler açtı. Eşim tutturuyor artık bana ' Hünkârım' diyeceksin diye. Anlayacağınız bizim eve bir haller oldu.

Eğer, bu Şubat biraz daha devam ederse, ben malûlen emekliliğimi isteyeceğim. Yoook, bu duruma sizin evde bir çare bulundu ise lütfen onu  rica ediyorum. Yararlı bilgiler  ve de çözümler paylaşılmalı dostlar. :)))))

Sevgi ve gülümsemeyle kalın

 
Toplam blog
: 97
: 395
Kayıt tarihi
: 15.04.09
 
 

Felsefe, edebiyat, bu alem, öteki alem, uzay, evrensellik; kısacası genelin, "aman canım işin mi ..