Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Bizim iller

Bizim iller
 

GEÇMİŞE YOLCULUK


Eller bilirim bedenleri okşayan
Pamuk gibi, kadife gibi yumuşak
Eller bilirim,
Nasırlaşmaya yüz tutmuş
Kaya gibi sert
İller bilirim
Antik eserlerle dolu
İller bilirim,
Bana vatan, atama mekan olan
İller bilirim,
Bizim illeri, sılayı, gurbeti, diyarı
Ezanları ruhum, insanları canım
Bayrağı kanım, toprağı bereketim olan
Unutulmuş unutulmaya yüz tutmuş iller bilirim
Seyyah değilim
Ama Evliya Çelebi gibi gezmek istiyorum
Geçmişi yaşamak
Anadolu’mu görmek istiyorum
Sahili, kumsalı, denizi atıyorum kenara
Dalıyorum Anadolu’nun içlerine
Karaman, Konya, Kayseri, Sivas ve Maraş
Ne bileyim işte vatanımın en ücra köşesinde
En mükemmel eserler sizi anlatıyor
Ve benimle beraber milyonlar sizi selamlıyor
Ağızları açık şaşkın şaşkın gözlerle
Karşımızda bir anıt
Bakıyorum anıta
Belki diyorum
Asurlardan, Hititlerden kalmadır
Belki de Selçukludan, Osmanlıdan
Merakla bakıyorum muhteşem esere
Nasıl da olmuş yıllardır ayakta kalabilmiş bu esereler
Sadece bu mu?
Camiler, hanlar, hamamlar, kümbetler, ve köprüler
Ecdadım size hayranım!
Size minnettarım
Size kurbanım
10.10.2002
Bitlis-Ahlat
Aziz AKBAL
http://haydanliya-hayranim.tr.gg/.
 
Toplam blog
: 22
: 589
Kayıt tarihi
: 11.07.09
 
 

Kahraman Maraş'ın Göksun kazasına bağlı HAYDAN-DOĞANKONAK köyünde  1977doğdum... Maraş İmamhatip li..