Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bizim köşkteydim

O değil de;

Dün annemlerdeydim. Yoksa, 'dün babamlardaydım' mı demeliyim. 'Annemlerdeydim' dediğimde babam, 'Babamlardaydım' dediğimde annem üzülür mü acaba?

En iyisi kimseyi üzmemek...

Ben dün bizim köşkteydim...

Demem o ki;

Sağlık sorunları olanlarımıza oruç tutmanın zarar verebileceğini anlatmanın keşke bir yolu olsaydı.

O değil de;

'İyi bayramlar' diye diye Ramazan Bayramı'nı da getirdik sayılır. Şimdiden, 'Ah eski bayramlar' diyesim geldi.

O değil de;

Bayramda çocukları sevindirmeye özen göstermek lazım. Bir çift gülen gözden daha güzel ne olabilir!

O değil de;

Bide bayramlarda dükkanı kapatıp Bodrum'a yerleşenler var. Üzülüyorum onlara... Bayram kültüründen yoksunlar. Belki de bayramlaşabileceği kimseleri yok, belki de bayram şekerleri yok... Kimbilir...

O değil de;

Bayramda çifte kavrulmuş lokum ve yanında mis gibi bir Türk kahvesi. Yanında fal da olur tabi de kalabalıkta olmaz. :))Mutfakta olabilir. O da falda iyi şeyler çıkacaksa... Aksi halde fal fal nereye kadar...

Yok 3 vakte kadar yol görünmüşmüş de, yok temiz bir kapı açılıyormuş da, yok hanede göz varmışmış da, yok bebek haberi alcakmışmışsın da... Geyiğin de böylesi yani!

O değil de;

Bide yemin billah edenler var, 'herşeyi biliyor' diye. Üstüne bide para veriyorlar ya... Allah müstahakınızı versin emi!

O değil de;

Konu da farkındaysanız dağıldı da dağıldı... De hadi okuyun da gidin biran önce...

Bayrama da gidebilirsiniz... 30 Ağustos Zafer Bayramınız kutlu olsun.

O değil de;

Bugün HavvaCan'ın da doğum günü. Yengem olur kendisi. Nam-ı diğer Minik Emir'imin annesi. Reha'mın da annesi.

Demem o ki;

HavvaCan; Doğum günün kutlu olsun... Sağlıklı mutlu nice senelere. Sevdiklerinle, sevenlerinle birlikte...

O değil de;

İyi bayramlar.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..