Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '10

 
Kategori
Mizah
 

Bizim Osman geldi!

Demiştim ya Osman bugün yarın gelir diye! Dün geldi!

Bunun kadar gamsız, bunun kadar tasasız adam görmedim! Gülerek girdi kapıdan! Sekretere bir göz ettim, kalktı dışarı

çıktı! Belli mi olur, kaşla göz arasında bizim sekreteri de ayartır! Kızın günü geçmiş zaten! Dünden razı!

“N’aber birader!”

“Ulan Osman, muşamba gibi yüz var sende Allah’ıma! Ben olsam var ya, yarım asır evden dışarı çıkamazdım! Sen reklam

turuna çıkmışsın ilk günden!”

“Oğlum ne demiş Atalarımız?”

“Ulan, sen de her işinde Atalarımıza yamanıyorsun ha! Gene ne demişler?”

“Hesabı doğru verenin daima yüzü ak çıkar demişler!”

“Eee?”

“Mahallenin imamı var ya Takkeli Cafer Efendi, aradı beni!”

“Yok yahu! Yandın oğlum! Gittin gayya kuyusuna!”

“Fetvayı aldık lan! “

“Ne dedi ki?”

“ Görüntüler kaç sitede yayınlandı dedi bana!”

“Ne dedin?”

“Bir dedim! Yalan mı diyeyim? O zaman zina sübut bulmaz dedi!”

“Nasıl olacakmış peki?”

“En az dört sitede yayınlanması lazımmış! O da gâvur siteleri olmayacak! Onların kaydı kabul edilmiyormuş! Yırttık yani!”

Baktım öteye beriye bakıyor!

“Ne oldu?”

“Nereye gitti sekreterin lan!”

“Ne yapacaksın sekreteri? Başı ağrıyordu eve gönderdim!”

“Kahve içmeyecek miyiz? Kim yapacak kahveyi?"”

“Bırak şimdi kahveyi! Dolapta ayran, gazoz falan var! Soğuk bir şeyler iç!”

Dikkat ettim de bizim Osman’ın gözleri eskiden bu kadar canlı değildi! Şimdi fıldır fıldır dönüyor! Cin gibi olmuş yahu!

İçten içe hayranlık duymadım dersem yalan olur!

Ne yapsak; biz de mi bir kaset doldursak? Yarın, bir alıcı gözüyle bakalım bizimkine bakalım!

Hanım almıştı onu işe! Foyamız çıkarsa “Ne yapayım hanım, suç senin” derim!

Takkeli Cafer Efendiyle benim de aram iyi!

Aynı fetvayı verir!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..