Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '07

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Bizim satıcılar

Bizim satıcılar
 

Ülkemizde ender rastlanan Türkçe dilinde ve Türk yazarlar tarafından yazılmış satış kitapları konusunda eksikliği gidermek üzere "SATIŞ" konulu bir kitap hazırlıyorum.

Hazırladığım bu kitapla, her sektörden satışçıların görüşlerini öğrenmeyi ve satışlarında kullandıkları teknikler hakkında bilgi sahibi olmayı hedefliyorum. Böylece sektörler itibariyle tüm satışçı arkadaşlara rehberlik edeceğini düşündüğüm kaynak bir eser ortaya çıkacak.

Bu konuda blog yazarlarının yardımcı olacağını düşündüm.

Sizlerden istediğim başarı hikayeniz ve/veya satışlarınızda kullandığınız başarılı olmuş, farklı yöntemler hakkında kısa bir makale ya da bir anı.

Ancak yazının ilk kez kaleme alınmış ve daha önce yayınlanmamış olması şartını arıyorum.

Yazınız kısmen ya da tamamen kullanılabilir veya hiç kullanılmayabilir. Bu konu bütünlüğü ve anlatım açısından çeşitli kriterlerin bulunmasından dolayıdır. Lütfen yanlış anlamayın.

Bu her anlamda bir kazan kazan projesidir.

Şöyle ki: Kitapta adınız ve işinizle birlikte yer alacaksınız. Hatta mailinizde belirtirseniz size ücretsiz bir kopya gönderebilirim.

Bu faydalı projenin doğuşuna katkıda bulunduğunuz için sonsuz teşekkürlerimi sunarım.

 
Toplam blog
: 13
: 2913
Kayıt tarihi
: 28.11.06
 
 

Dünya sımsıcak günlerini verdi ona o sonbahar, geçti sonsuzluktan usulca. Artık acılanma vaktiydi, a..