Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '06

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Bizim zamanımızda kocalarımız bebeğimizi karnımızda severlerdi !!

Bizim zamanımızda kocalarımız bebeğimizi karnımızda severlerdi !!
 

Olay gerçek isimler hayalidir.

Daha öceki bir yazımda günümüz evliliklerinden bahsetmiştim.

Ayşe hali vakti yerinde bir ailenin tek kızı. Boyu posu yerinde manken gibi.. Lise sona gidiyor..Ahmet aynı okulda o da fena sayılmaz eli ayağı düzgün kibar bir çocuk.. bir asker cocuğu.Hepimiz gibi lise çağlarında başlanan bir aşkla birbirlerine bağlandılar. Arkadaşlıkları sevgileri birbirlerine bağları çok güzel ilerliyordu.

Ünüversiteyi kazandılar.Ayşenin ailesi aslında içten içe pek onaylamıyordu bu ilişkiyi ama tek çocuğumuz tek varlığımız madem o kadar seviyor madem okadar istiyor onun mutluluğu deyip her anne baba gibi kabullenmek zorunda kaldılar.. Üniversiteden sonra evlenmeye karar verdiler.. üniversite de bitti artık evlenme zamanı geldi.

Ayşenin ailesi hatrı sayılır insanlardı. Gençlere ellerinden gelen yardımı yaptılar.Evleri yoktu ev aldılar. Damatlarını iyi bir işe yerleştirdiler.. Ne gerekliyse fazlasıyla tek kızlarına yardımda bulundular... Her anne baba çocugu için elindeki imkanları sunar tabiki..

Evliliğin ilk günleri çok güzel gidiyor. kızları mutlu oldukça aile de mutlu oluyordu. Hemen cocuk sahibi olmak istemiyorlardı. Bu böyle iki yıl sürdü. Kocası da bu arada işinde kariyer yapmıştı..

Takiiii bir gün müjdeli haberi eşine verene kadar. Hamile olduğunu söyledi eşine. Bir kadının en mutlu anıdır.Hele de ilk bebeğinin hamileliğini duyduğu ilk an...Eşi İlk duyduğunda sevindi tabiki. Fakat günler geçtikçe Ayşenin karnı büyüdükçe kocasında bir ilgisizlik başladığını hissetti... Kadın hissi kuvvetlidir....Nitekim de yanılmamıştı hislerinde..

Birgün sordu sebebini.. Karnın büyüdükçe ben senden iğrenmeye başladım,sana bakamıyorum ben senin manken halini sevmiştim diye bir yanıt aldı.. Kadının en hassas döneminde duyduğu bu şok kelimelerin yarattığı tokat hissini tahmin edebiliyorsunuzdur... Ve bundan sonra acı günler başlamış...

Bundan sonrasını ayşenin annesi anlatıyor; Bizim zamanımızda kocalarımız bebeğimizi karnımızda seviyordu. Bir dediğimizi iki etmezlerdi. el üstünde tutarlardı diyor. Ama bizim damadımız bizi basamak yaparak istediği yere geldi ve kızımın hamileliğinde bunu yaptı diyor gözleri yaşlı olarak. Haklı da hiçbir kadın bu sözleri haketmez. Duymak istemez.. Sözüm tabiki bütün erkeklere değil ama bu kadar da vicdansız olamaz hiçbir erkek...

Şimdi torunu 10 yaşında. Kızıyla damadı bebek doğduktan iki ay sonra boşanmışlar.. Torunumu ben büyüttüm diyor gözlerinin içine bakarak.

Hangi kadın hakeder böyle bir olayı...

Diyecek birşey bulamıyorum yorumu sizlere bırakıyorum..

Her koşulda sevgiyle kalın...........

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..