Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
Okunma Sayısı
2065
 

Bizimkisi bir aşk hikayesi.

Bizimkisi bir aşk hikayesi.
 

Slm den oluşan 3 harfin insanın hayatını nasıl değiştirebileceğinin öyküsü, internet ortamında tanışmış olmanın verdiği zaten bir güvensizlik, arkasından söylenen onca yalan, karşı tarafın söylediklerini bastırmak ya da bir nevi intikam almak amacıyla sizinde söylediğiniz, hatta söylemekle kalmayıp, hayatınızın parçası olan yalanlar.

Önce nette uzun sohbetler etmiş birbirimizden hoşlanmıştık, ben hiç görüşme taraftarı değildim üzülürdüm, kırılırdım, gerçekleri görmek istemezdim ama o kadar ısrardan sonra bir gün buluşmayı kabul ettim.

Bir Pazar günüydü arabasıyla geldi aldı beni, deniz kenarında bir kafede oturduk, 30 yaşlarında yakışıklı, masum ve temiz bir kalbi vardı belli ki. Kahvelerimizi içtik sohbet ettik, askerlik anılarından bahsetti uzun uzun, 2 saat geçmişti ben pek konuşmam dinlemek daha çok hoşuma gider, işte sonunda tanışmıştık, bende merakıma yenilip dışarıda birisiyle buluşmuştum ….

Ertesi gün ve sonraki günler , sürekli aramalar ısrarla buluşmak istemeler devam etti , bende hoşlanmıştım ki kabul ediyordum .İş yerime çiçekler geliyor, her akşam işten alınıyorum, mutlaka gün içinde biyerlerde kahve içiyoruz , akşam iş yerindeyse internetten uzun uzun konuşuyoruz böyle sürüp gidiyordu. Nihayet aradığım aşkı bulmuştum , nasıl böyle ilgi karşısında tepkisiz kalınırdı ki , bu arada tüm arkadaşlarımla tanıştırdım onu, kendisi istiyordu zaten seni tanımak istiyorum diye, birlikte çok şey paylaşmaya başlamıştık, haftasonlarımız sürekli beraber geçiyordu , mutluydum oda mutluydu .Herşey yolunda gidiyor gibi görünüyordu, ya da ben öyle sanmışım.

Bir gün çok samimi olduğum bir müşterinin dükkanına gittim, hem bilgisayarda ki sorunlara bakıyoruz hem de sohbet ediyorduk, sanırım beni biyerlerde görmüş olmalıki hayatında kim var ne düşünüyorsunuz gibi şeyler sordu, bende insanın hayatında biri varsa bunu herkes bilmeli beni kabul eden herkes onu da benimsemeli yoksa ilişkimize zarar verir felsefemden yola çıkarak , anlattım birisi var diye , istersen araştırabilirim dedi şakayla karışık kızımızı kime vericez görelim gibisinden , bende olur dedim , hemen msn de birilerine sordu aynı civarda iş yeri olan birisine, karşı taraf hayırdır dedi nedir o kişi hakkındaki merakınız diye , kızımız var dedi onun için soruyorum , beni çok sever her şeyimle ilgilenirdi sağolsun , karşı taraftan gelen cevap ise şu oldu , yanlışınız var benim tanıdığım kişi evli, kardeşi olabilir mi diye ama onlarda bekar yok emin misiniz o kişi olduğuna diye , benim için bu satırları okumak, hayatım da hiç yaşamadığım, düşünemediğim, beynimin durduğu, kalbim sanki çarpmıyordu artık , şok olmuştum , hiçbirşey söyleyemedim , ne söylenebilirdi ki zaten …..

Dışarı çıktım hava aldım, düşünemiyordum nasıl yani diye, inanamıyordum olamaz böyle bir şey , bana aşkını ilan eden kişi nasıl evli olabilirdi, kendimi toparladım ve telefon ettim , tekbir soru soracağım dedim ve tekbir doğru cevap istiyorum , tek kelime istiyorum . Sen evli misin? Afallamıştı nerden çıktı soru diye , cevap ver dedim .EVET dedi . İşte bu insanın hayallerinin yıkıldığı andı. Bekle geliyorum dedi. Beş dk. Sonra yanımdaydı.

Hiyakenin devamını belki başka bir yazımda okuyabilirsiniz.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

net arkadaşlıklarının gerçek yaşama taşınmasına.Çünkü zaten bu zamanda birine güvenmek bu kadar zorken gelinde internetden tanıştığınız birine güvenin.Hep şöyle düşünürüm "benimle internetde tanıştı pekala başkalarıylada tanışıyodur"Ama bu bayanlar için pek geçerli değil.Düşünün sırf haber okumak için bile üye olduğumuz bir siteye hemen üye erkeklerden msj geliyor" slm,tanışalım mı" vs...Ya bi rahat bırakın belki gerçekten haber okumak yorum yapmak için ordayız.Yaşadığınız çok üzücü.Gerçekten üzüldüm .Bu zamanda güvenmek artık çok zor heleki sanal alemde bence imkansız

ASLI GUNERI 
 07.05.2008 16:03
Cevap :
Yaşadıklarımızın tecrübe olarak bize döndüğünü düşünüyorum ve genelde kendi hayatımdan kesitleri yazmayı tercih ediyorum çünkü yaşadığımız kadar okuduklarımızından da çıkartacağımız çok şey var belki bunlar özel şeyler ama paylaşmak bence güzel. Yorumunuza teşekkürler .. Sevgiler Antalya'dan :)  08.05.2008 0:09
 

Sevgili Pozitif, o en gizlenmemesi gerekeni gizlemiş. Demek ki Negatifmiş.

Süleyman EKİM 
 15.07.2007 18:30
Cevap :
Hayata daima pozitif bakabilmek dileğiyle, sonuç ne olursa olsun, sonunda edindiğimiiz tecrübe kadar önemli birşey yoktur, yaşayarak öğreniyoruz bir çok şeyi öğle değil mi?? Sevgiler.....  16.07.2007 9:58
 

geçmiş olsun ve hikayenin devamı nasıl sevgiler.

ay.şe 
 10.07.2007 23:52
Cevap :
Hikayenin devamı klasik şeyler işte, esas oğlan kendini savunur, aşık olacağını düşünmeden başlamış, sonrada söyleyememiş, mutsuz bir evliliğinin zararını herzaman aldatılan taraf görmüyor işte...... Sevgiler  11.07.2007 0:05
 

Seven bir yürek daima kazanır,sizin sevgi dolu yüreğinize sevginize layık biri çıkacaktır,üzülmemeye çalışın bu kolay değil,insanların bu kadar acımasız ve samimiyetsiz olmaları akıl alır gibi değil.Umudu hiç yitirmemeli,yaşam bir deneme yanılma çarkıdır,hepimiz için aynıdır bu ama herkes ne ekerse onu biçer.size bu kötülüğü yapan çok ağır ödeyecektir.Sevgi dolu gerçek yüreklerle karşılaşmanız dileğimle sizi yürekten kucaklıyorum.

Tanju 
 21.05.2007 17:53
Cevap :
Kalbinizden geçen belliki yorumunuza yansımış, iyi niyetinize çok teşekkür ederim.Mutlaka herkesin karşılık bulacağı bir yürek vardır. Sizin de hayat boyu mutlu ve sağlıklı bir yaşam geçirmenizi dilerim .Kocaman sevgiler gönderiyorum size..............  21.05.2007 21:07
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 16
Toplam yorum
: 42
Toplam mesaj
: 3
Ort. okunma sayısı
: 1303
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1993'den beri Antalya'da yaşıyorum. Bilgisayar programcılığı mezunuyum ve şu anda bilgisayar firması..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster