Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '06

 
Kategori
Müzik
 

Bizlere romantik duygular estiren müzisyen

Bizlere romantik duygular estiren müzisyen
 

Her uzak şey gibi/ öyle yalnız hayal/ yalnız rahiya ve renk/ şarkı halinde kal...

Şu sıralar yani bir iki gündür dilime dolaşan dinlemekten ve söylemekten bıkmadığım bir şarkının sözleri. ama hala emre aydının şarkılarını dinlemekten sıkılmış değilim. Dinlemekten keyif aldığım şarkıları ilk başta evet bıkana, etrafımdakilere bıktırana kadar dinliyorum:) ama kütüphanemin tozlu raflarına da kaldırmıyorum o şarkıları arada bir çıkartıp tozunu alıyorum, dinlemek istediğim her an aslında elimin altında duruyorlar. Sevdiğim hiç bir şarkıdan kolay kolay vazgeçmem ben.

Ve gelelim bu şarkıyı söyleyen muhterem zatta, yüreğimizde bazen fırtınalı duygular, bazense romantik rüzgarlar estiren Sevgili Yaşar'a gelirsek, şu sıralar müzik marketlerde yerini almış olan yeni bir albümü var , Sevda sinemalarda adını taşıyan. İşte benim de yazımı başlatan o şarkının sözleri de bu albümünde yer alıyor. Albümü elime aldığında hemen şarkı sözlerine baktım, şu ana kadar çıkardığı tüm albümlerde yer alan şöz ve besteler genel olarak kendisine ait ve hepsi de anlam yüklü duygusal şarkılar, ve içindeki şarkılara baktığımda sözleri dikkatimi çekti ve hemen dinlemeye koyuldum. Sabahtan beri de dinliyorum, çok hoş bir duygusallıkta süper bir şarkı. Albümdeki diğer şarkılara baktığımızda hemen hemen aynı tatta ve güzellikte, genel olarak akdeniz ezgileri taşıyan klasik bir yaşar albümü diyebiliriz.

Müzisyen kimliğini beğendiğim , sevgili bizlerin romantik prensi diyebilceğim, bende bir çok hoş anısı olan şarkılarını dinlemekten vazgeçmiyeceğim bir müzik adamı işte! Daha ne denir başka:)

Geçen hafta taksimde yürürken kulağıma çalınmasıyla keşfettim bu şarkıları ve 5. allbümünü çıkarmış olduğunu öğrendim. Müzik dünyasında sanırım 10. yılını doldurdu sevgili yaşar. Ve Yeni yıla girmeden önce de sevgili bizlere güzel bir armağan verdi, bu albümle. Merak ediyordum açıkçası, uzun zamandır sesi soluğu çıkmıyor , acaba yeni bir albüm yollardamıdır, işte 2006'nın son albümü Sevda Sinemalarda müzik marketlerde yerini aldı bile. Yeni bir yılda bol bol onun şarkılarını dinleriz artık. Yeni bir yıl ve duymak,dinlemek istediğim her zaman...

Bu kadar çok bahsettim yaşardan onun çok sevdiğim bir şiiriyle sonlandırsam bu yazıyı nasıl olur.

çoğalan sensizliğim acımı çoğaltıyor ,içimi gün be gün

erimek elde değil ,yok eden bu yokluğun pençesinde

gözlerinde eriyip dudaklarında biten bir nem olsaydım

bu kadar kahrolmazdım herhalde

bitsin bu ceza, bitsin bu endişe

koyuversin muhafızlarını kalbinin

açsan bu tanrı misafirine kapılarını

istersen ömrümü paylaşırım seninle.

ama ölünceye kadar hep yanındayım .

Not:Şimdi öğrendim, zamanında bengünün albümde yaşarın seslendirmiş olduğu ama sözleri kenan doğuluya ait bir şarkıymış. Bilginize.

Tekrar Paylaşmak Dileğiyle !

 
Toplam blog
: 61
: 1257
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

  Bir şair, bize Güzellikten Söz Et, dedi. O da yanıtladı: ''Nerede arayıp, nerede bulacaksınız g..