Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '07

 
Kategori
Güncel
 

Blog' a müjde!

Blog' a müjde!
 

Blogları dolaşırken sabah hüzün dolu yazısını okumuştum. Öğleden sonra işlerimi bitirmiş yazılarınızın tiryakisi olduğum blogları sık sık dolaşırım. Sizleri okurken öyle keyif alıyorum ki anlatamam misafirliğe ziyaretinize geliyorum her birinizin...
Sizlerle üzülüp sizlerle neşe doluyorum. Kimi sizin gibi kasvet basıyor üzerime daralıyorum ! Kimi onun gibi isyan ediyorum adaletsizliğe, kimi sizin gibi geziyorum turlarda. Kimi aynen senin gibi içimde can taşımanın coşkusu neşelendiriyor beni...

EVET senin neşen beni sardı "AYGOZ- ASYA" bebek haberini ilk ben okudum .Gözün aydın gözümüz aydın! Hanen başka neşenlenmiş bambaşka soluk dolmuştur şimdi ciğerlerine , yüreğine... Allah tamamını erdirsin sağlıklı kucağına almak nasip eylesin mevlam!!!

Kız , oğlanı farketmez canında kanında tuttunduğu yavrun dokuz ay sonra kucağında... Hey ne mutlu sana ! Evin şenlik evine dönecek !!!

Müjdeli haberin coşturdu beni , bir o kadar da duygulandım valla ! Benim de üç tane kız çocuğum var darısı başına. Analık bambaşkadır kanında, canında hissedeşin, kucağına aldığında mis gibi kokusunu aldın mı ? vazgeçmek ne mümkün ! İlk adımda yanında oluşun, elini tutuşu , bırakma beni dercesine bakışları, savunmasız bedeninin ilk ateşlenişi, anne diye seslenişi !!! İçim çoştu yaa!

Senin adına bu coşuşlar, bu sevinçler ne mutlu sana , analık dedin mi kelimeler uçuşuyor yüreğimde.. Sana noluyo deme sakın gücenir , üzülürüm. Analığının tadına vardığında anlarsın beni. Analık hissi böyle işte yüzlerce kilometre uzaklıkta bile beni sevince boğdu...Gözün aydın arkadaşım !

TÜM ÇOCUKLAR ÇİÇEKTİR , ÇİÇEKLERİMİZİ SEVGİYLE SULAYIP BÜYÜTELİM!!!

NOT:Bu yazım sana Aygoz-Asya

 
Toplam blog
: 86
: 1295
Kayıt tarihi
: 25.07.07
 
 

Kdz Ereğli doğumluyum. Üç tane yaşam çiçeğim var. Ailemle birlikte yaşama dair ne varsa yaşamın bize..