Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '11

 
Kategori
Blog
 

Blog 755'e merhaba

Blog 755'e merhaba
 

Merhaba değerli Blog’daşlarım, bugün bu yazımda, yazdığım Milliyet Blog’lar konusunda bir değerlendirme yapmak istiyorum. Aslında şunu yazdım, bunu yazdım övünerek kendime bir pay çıkarmak istemiyorum. Zira şu ana kadar şu kadar yazı yazım diye asla övünmedim ve övünmüyorum da…  

Bildiğiniz gibi ben bir öğretmenim. Emekli olmama rağmen ( karşın ) öğretmenliğime devam ediyorum. Öğretmenliğin en güzel yanı, özelliği yazmak, okumak ve içinde yaşadığı topluma bir şeyler vermektir… Daha Türkçesi çevresine yararlı olmaktır. Bu amaçla okumayı, yazmayı ve paylaşmayı seviyorum. İşte ben buradan yola çıkarak bir şeyler üretmeğe çalışıyor, yazmadan da edemiyorum. Yazarak bir şeyler üreterek mutluluk duyuyorum.  

Okurken ve yazarken de bir şeyler öğreniyorum. Çünkü okumanın, öğrenmenin yaşı ve sınırı yoktur… Daha önce de yazılarımın birinde söylemiştim, Bir kez yazı yazmakta yarar görüyorum: “Yazmak yaşamaktır, söz uçar, yazı kalır “ sözüne inananlardanım. Bunlarla birlikte öğrendiklerimi, bildiklerimi de bir başkalarıyla paylaşmak istiyorum. Beğenirsiniz, beğenmezsiniz o ayrı bir konu. Elbette ki blogdaşlarımın fikirlerine saygılıyım. Bir yerde de tereciye tere satmak kolay değildir. Milliyet Blog’ta yazı yazanları ben kendime komşu olarak görüyorum…Ona, buna rastgele çatanlar az değildir.Tabi bu beni asla ırgalamıyor….  

Milliyet Blog’ta çok değerli, saygın ve bilgili güzel, dakik, duru, yalın bir Türkçe ile deneme, öykü, şiir, sanat, kültür konulu güncel yazılar, basın, yayın, gezi, seyahat, sosyal ve toplumsal v.s. konularda kalem oynatan, yazı yazan arkadaşlarımız vardır. Adlarını buraya yazmak isterdim, bir ayrım olmasın veya yağdanlık sayılmasın diye yazmıyorum. Bu değerli arkadaşlarım beni lütfen mazur görsünler. Ama inanın ben onlarla adeta gurur duyuyorum. Sizler ne düşünürsünüz ben onu bilemem. Ama ben takdir ettiğim değerli yazar arkadaşlarımız vardır.  

Şimdi lafı eğip bükmeden Milliyet Blogtaki yazılarımı bir çerçeve içinde şöylece değerlendirmek istiyorum, şöyle ki: 27. 06, 2009 tarihinden itibaren yazdığım konular itibariyle: Aile ( 1 ), Anılar ( 19 ), Anneler Günü (1 ), Babalar Günü ( 4 ), Basın- yayın – Medya ( 2 ), Bayramlar ( 5 ), Ben bildiriyorum ( 11 ), Blog ( 2 ), Deneme ( 29 ), Dostluk( 3 ), Dünya( 1 ), Dünya Kadınlar Günü ( 1 ), Dünya Şehirleri ( 8 ), Edebiyat ( 216 ), Eğitim ( 4 ), Etkinlikler- Festivaller ( 6 ), Futbol ( 1 ), Gelenekler ( 3 ), Gezi- Tatil ( 1 ), Güncel ( 10 ), Gündelik yaşam ( 8 ), Haber ( 1 ), Kahve ( 1 ), kitap ( 27 ), Kültür- Sanat ( 56 ), Kültür Turizmi ( 1 ), Kültürler ( 3 ), Müzik( ( 1 ), Öğretmenler Günü ( 3 ), Ramazan ( 1 ), Resim( 2 ), Sinema( 1 ), Seyahat 1 ), Söyleşi( 2 ), Şiir( 297 ), Tarih ( 12 ), TV. Programları ( 1 ). Şeklinde yer almıştır.  

Yine 27 Haziran 2009 tarihinden bu yana yazdığım blogların toplamı: ( 754 ), Toplam Yorum ( 560 ), Toplam mesaj ( 83 ), Ortalama Okuma Oranı ( 434 )’tür. Bu da beni sevindiriyor. Demek ki yazdıklarım okunuyor ve İşe yarıyor… Yazılarım arasında en çok aktif olduğum kategoriler ise: Şiir ( 297), Edebiyat ( 216 ), Kültür – Sanat ( 56 ), Deneme ( 29 ), Kitap ( 27 ), Anılar ( 19 ), Tarih ( 12 ), Ben bildiriyorum ( 11 ) ve Güncel 10 yazılarım yer almış bulunmaktadır. Daha öncede dediğim gibi ben Milliyet Blog sitesini yüksek bir akademik okul olarak görüyorum. Sanat ve kültür bağlamında çok şeyler öğrendiğim gibi birçok değerli sanat ve kültür adamlarını da tanıma fırsatını buldum. Bu MB arasına değerli kadirşinas dostlarımızda vardır… Milliyet Blog aramızda bir köprü görevini de yapıyor. Bu köprülerden geçerek sanat ve kültür dünyasında yeni imzalarla tanışma, kültür alış verişini yapıyoruz. Önemli ve kalıcı eserlere ulaşma olanağını da buluyoruz…  

Bu arada unutmadan yazayım: Bu yazılarımdan dolayı zahmet edip bana yorum ve mesaj gönderen saygıdeğer Milliyet Blogdaşlarıma, bu fırsatı bana veren Milliyet Blog mensuplarına teşekkürü bir borç olarak biliyorum. Yazmaya ve sizleri de okumaya devam edeceğim. Çünkü yazmak yaşamaktır....Daha nice aydınlık yarınlara sevgiyle aziz dostlarım...  

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..