Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '07

 
Kategori
Blog
 

Blog Adaleti !

Blog Adaleti !
 

Heyyy… hadi canlan biraz!

Her koyun kendi bacağından asılıyor !

Duymadınız mı hala !

Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın hatta!

Çamur at, izi kalsın !

Hatta TIK olarak dönsün sana !

Aaaaa.. siz niye üzerinize alındınız ki ?

Yoksa yaranız var da gocunuyor musunuz ?

Memlekette basın özgürlüğü var, kardeşim !

İsteyen istediğini istediği kadar yazar !

Ben özgürüm !

Yaşasın özgür basın !

30 kişinin kimliği , kişiliği, mesleği, cibiliyeti ortada !

Olsun bana ne!!! 30 kişi ne ki 2300 küsur kişi içinde!

İnternette arkadaşlık siteleri ne demek ?

Peki ya lağım çukuru ?

Metan gazı kokuları, kişilik bölünmeleri filan ?

Memlekette basın özgürlüğü var kardeşim, isteyen istediğini yazar !

Kişilik hakları da ne demek ?

Peki ya kişilik haklarının ihlali ?

Kimliği, kişiliği ortada olan insanların kişilik hakları , onurları üzerinden polemik yapmak !

Bana ne! Bana dokunmayan yılan bin yaşasın !

Memlekette basın özgürlüğü var !

Özgürlüklerin, hakların kullanımının sınırı yok mu ?

Bir başkasının haklarının başladığı noktada , bitmiyor mu bu hakkın kullanımı ?

Bana ne! Her koyun kendi bacağından asılır !

O, ben değilim ki…

Birileri, gidiyor, sonra başka kimlikle dönüyor.

Aynı anda birkaç isimle yazıyor. Yazılar birbirine çok benziyor.

Toplantı bloglarına özellikle baktım. Burayı arkadaşlık sitelerine çevirmeye (!) çalışıyorlar !

Bana ne… Bana dokunmayan yılan bin yaşasın !

Burası neresi ?

Koskoca bir ismin altında yazıyoruz. Kimliklerimiz, kişiliklerimiz ortada bizim .

Hem kendimizden, hem bu onurlu sitenin ilkelerinden, yazdığımız her kelimeden, attığımız her çamurdan sorumluyuz.

Burada olmaktan onur duyuyorsak, bu onuru hep birlikte yaşatalım, sahip çıkalım.

Bildiğimiz bir şey varsa açık konuşalım.


Buradaki yer alan her üyenin bir değer olduğunu, eşit olduğunu, söz hakkı olduğunu unutmadan, kişiliğine saldırmadan…

Ben yaptım oldu, demeden…

Gerekiyorsa özeleştiri vererek…

Ben yaptım oldu , kuralı ben koyarım deyip HAK GASPI na yol açmadan...

Önce adaleti kendi içimizde gerçekleştirelim ki ,

Adalet talep etmeye hakkımız olsun!

İnsanları mı, olayları mı , ilkeleri mi tartışacağız ?

Herkes safını belirlesin …

Yoksa “ Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın “ mı diyeceğiz ?

Unutmayalım ki, kişilik hakları ihlalilin hukuki adı ; HAKARET' tir !

Dayanağı açıklanamayan hakaret ise İFTİRA' dır !





Blog Not: MuDo isimli blog yazarının 12 .11 .2007 tarihli Blog Dostluğu ve 14. 11.2007 Blog Dostluğu 2 başlıklı yazılarına, yorum yanıtlarına cevabım ve Feyhan'ın 15.11.2007 tarihli MB ? başlıklı pek çok noktasına katıldığım yazısına ekimdir.

 
Toplam blog
: 171
: 2319
Kayıt tarihi
: 15.02.07
 
 

Düşünen, üreten, kendine, insana, çağına sorumlu, tavırlı, taraflı , çağdaş ve yüzü aydınlığa dön..