Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '06

 
Kategori
Yılbaşı
 

Blog ailemize iyi seneler.

Blog ailemize iyi seneler.
 

Yandaki fotoğrafta Güneş sistemimizde yer alan gezegenlerin büyüklükleri ile bir karşılaştırmasını görüyoruz. Ben fotoğrafı büyütürsem gezegenimiz Dünya'yı güç bela seçebiliyorum. Sanırım siz hiç göremeyeceksiniz. Büyük turuncu olanı kendi sistemimizin Güneş'i, alttakiler biz dahil sistemimizdeki gezegenler oluyor.Bu durum Dünya'mızın kendi Güneş sistemindeki konumu. Bir de çevrenizde ışığın az olduğu bir gece gökyüzüne baktığınızda ışığı size o an ulaşabilen kaç gezegen görebiliyoruz?

İnsan ömrü ise 80 bilemediniz 90 sene. Dünya'nın bilinen yaşı için Milyarlarca yıl telaffuz ediliyor. Bizim bildiğimiz tarih ise İsa'dan bilemediniz 2 bin yıl daha geriye gitseniz toplamı 4 bin yıl!

Dünya'mız içinde bulunduğumuz Evren'de denizde bir kum tanesi bile değilken, ömrümüzün süresi de aklımızın erdiği zaman süreci içinde neredeyse bir hiçken küçücük Dünya'mızda, bu kısa zamana sığdırılacaklar içinde hep güzellikler ve iyilik olmalı diye düşünüyorum. Elimizden geldiğince. Bazen kontrolümüz dışında olacakların önüne geçme gücümüz olmadığını da bilerek.

Tüm Milliyet Blog ailesinin yeni yılını bu duygular içinde kutluyorum. Sanırım sayısı binin biraz altında olan bizlere bu imkanı verdikleri için de Milliyet yöneticilerine teşekkürlerimi iletiyorum.

 
Toplam blog
: 61
: 896
Kayıt tarihi
: 06.10.06
 
 

Gençlik yıllarında öğrenim hayatı dışında tüm yaşamım spor, ağırlıkla basketboldü, sahanın kenarında..