Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Portakal Çiçeği ve FISILTI

http://blog.milliyet.com.tr/elvince

15 Nisan '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Blog arkadaşımız bebeğini kucakladı...

Blog arkadaşımız bebeğini kucakladı...
 

hoş geldin


Güzel anne; sonunda kokluyorsun değil mi mavi gözlü bebeği...

Sen ömrünün en güzel gününü yaşadın... Artık teyzeyim ben de; blog teyzesi...

Sana teşekkür ederim. Daim olun "mavi gözlü bebek"le. Huzur içinde bir ömür dilerim...

Nasıl öpesim geldi bir bilsen, sonra koklayasım, sonra saf ruhunu yıldızlara götüresim geldi.

Kimse dokunmasın, incitmesin diye.

Sen uyuyordun odanıza girdiğimde.

Başın sola dönük, yorgun yüzüne bebeğinin gülümsemesi mi yerleşmişti ne?

Yavaşca öptüm.

Turunç kokusu getirdim memleketimden; nefes nefes içinize çekin diye.

Kıyamadım dokunmaya, gözlerimle öptüm mavi gözlü bebeği.

Dilimin döndüğünce, yüreğimin bildiğince dualar ettim, eşlik etti melekler...

Size turunç kokusunu bırakarak, sizden saflığın kokusunu alarak çıktım odanızdan.

HOŞ GELDİN GÜZEL ANNE, HOŞ GELDİN MAVİ GÖZLÜ BEBEK...

HOŞ GELDİNİZ...


Not:
Blog arkadaşım sevgili asya ( ben ona öyle diyorum) yani; Özlem aygoz/ata anne oldu. İlk bebeklerini kucakladılar, on dört nisan sabahı. Bu güzel haberi sizlerle paylaşmak istedim dün sabahtan beri kendimi çok teyze hisseder oldum... Ata doğdu, ben onu göremedim henüz ama kokusu hala avuçlarımda...

 
Toplam blog
: 76
: 2902
Kayıt tarihi
: 06.11.06
 
 

"Yasamak sakaya gelmez,büyük bir ciddiyetle yasayacaksinbir sincap gibi mesela,yani yasamin disinda ..