Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '10

 
Kategori
Blog
 

Blog başlıkları konusu!

Blog başlıkları konusu!
 

MB'da enn ler sofrasının mutfağını merak etmişimdir hep! Öyle ya, herkes bir buçuk İskender ziyafeti çekerken, biz neden arabaşına kaşık sallayalım:-)

Fırıldak gibi dönmekteydi okunma sayaçları, gördükçe yüreğime hançerler saplandı!
Ancak yetti artık, buraya kadarmış!

Birkaç dakika içerisinde binlere, hatta onbinlere ulaşan skorlar karşısında daha fazla mütevazı davranamazdım:-)

Mutlaka ben de denemeliydim!

Hiç vakit kaybetmeden Sabiha hanım’a özel mesaj yazarak bu işin püf noktalarını öğrenmek istedim!

Hatta, bir blog yazısı borç verir misiniz diyecek haldeydim:-)

Meslek sırrıdır, veremem demediler sağolsunlar, ama bu işin üstesinden gelmek için şans faktörü çok önemliymiş!

Hatta, bu görevi üstlenecek kişinin herşeyden önce, önsezilerinin güçlü olması da gerekirmiş!

Hemen güncel bir konu yazdım.

Başlık: Facebook’ta Arkadaşlık Tuzağı!

Büyük bir heyecanla tekrar sordum!

Hocam, nasıl başlık ama?

İyi gibi dedi , ama yine de belli olmaz, bakıp göreceğiz!

Yazıyı yayına verdiğim andan itibaren, klavye tuşlarının arasından buğday tanesi arayan kuşlar gibiydim.

Sürekli Facebook ile ilgili haberleri gagaladım.

Birkaç saat içerisinde ibre 600’ü gösteriyordu!

Hatta kısa bir süreliğine, yazım Google anasayfada gözüme çarptı bile!

Ama en sonunda 850 diyebildi, başka da bir şey diyemedi!

Oysa çok umutlanmıştım, ertesi sabah sağ üst köşeye bir göz atmayı planlamıştım hatta:-)

Ama olmadı, olmadı!

Kısmet değilmiş..

Çaresiz, bir çorba daha söyledim kendime:-)

Bu işler asıl oluyor da oluyor, hala anlamış değilim!!!

Blognot; Yazımda yer alan, kıskanmak ve enn olmak bölümleri şakaydı pek tabii ki! Ancak bir kaç gün önce tesadüfen karşılaştığım bir blog, bir kaç dakika içerisinde binlerce kez okunmuştu ve çok kaliteli bir içeriğe sahipti. Şaşkınlıkla ve hayranlıkla izlediğim bu görüntü karşısında neden olmasın dedim, bu tür denemelerde bulunmakta fayda var!

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..