Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '08

 
Kategori
Blog
 

Blog bloga baka baka çoğalır

Blog bloga baka baka çoğalır
 

google`dan indirdim


Bloglar görücüye çıkmış kız gibidirler. Makyaj yaparlar, sağını solunu düzeltip heyecalanlanarak göz önüne çıkarlar. İçlerinden de acaba beni beğenecekler mi diye geçirirler. Kimisi iyi makyaj yapılamadığı için ilgi görmez, kimisi pasaklı olduğu için kimisi de beceriksizliğinden dolayı ilgi dışı kalır. Ama kimisi vardır ki, çekici, alımlı, çalımlı bilgili, birikimli, hemen ilgi görür, görünür görünmez. Beğeneni çok olur ama o naz yapmaya devam eder. Kimseyi beğenmez, gösterilen ilgi az gelir, daha fazlasını ister.

Kimi bloglar vardir ki kirilgan, duygulu, hassas, dikkat etmek gerekir bunlarla ilgilenirken, azami dikkat gosterilmelidir kirmamak icin.

Kimileri vardirki simarik, ukala, saygisiz, tepeden bakarlar digerlerine. Birde aynaya baksalar gercegi goreceklerdir, ama aynaya bakarak gercekleri gormekten korkarlar.

Kimisi ise, utangac, sikilgan, cekingen, acaba derler aralarina beni kabul ederlermi, acaba becerebilecekmiyim diye dusunurler. Aslinda kisa surede epey mesafe alarak digerlerine fark atarlar.

Rengarenktir bloglar tipki cingeneler gibi, espri doludur bloglar, bilgedir, sevecendir, duygu yukludur.

Blog bloga baka baka cogalir. Blogunuz bol olsun

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...