Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '07

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
499
 

Blog buluşmasında karar verdim

Blog buluşmasında karar verdim
 

Dün akşam, biz blog yazarları için özel olarak düşünülüp hazırlanmış bir organizasyona katıldık. Gerçi daha fazla katılım olur diye düşünmüştüm. Dikkatimi en çok şehir dışından gelenler çekti. İstanbul'da en fazla bir saat yolu gelmeye üşenen insanların ciddiyetiyle, onların ciddeyetini kıyasladım ister istemez. Madem böyle bir olaya dahil olmuşuz, kendimizi ifade edeceğimizi söyleyip yazılar yazıyoruz, hatta beklentilerimiz var onları dile getirip bekliyoruz, bir zahmet bizim için düzenlenen bir toplantıya da kalkıp gidelim. Biz ciddiye almaz ve önemsemezsek, onların da bizi ciddiye almasını bekleyemeyiz öyle değil mi?

Her neyse gelelim kararıma. Şu profilde sunduğumuz fotoğraflarımız var ya, işte fotoğrafı olanlar dün 1-0 öndeydiler. Mesela ben tanışmayı istediğim bir kaç kişiyi fotoğrafından dolayı tanıyıp, hemen yanına gidip tanışma fırsatı yakaladım. Fotoğrafı olmadığından dolayı bir kaç kişiyi de gözlerim yaka kartlarından tarayarak bulmaya çalıştı ki tanışmayı arzuladığım yazarları yaka kartlarından bulamadım. Belki de oradaydılar ama gözümden kaçtılar işte.

Fotoğrafı olmayanlardan biri de benim. Bunun sebebini de açık bir şekilde ifade edeyim. Bizim digital fotoğraf makinamız yok. Digital kameramız da yok. Nedense karı-koca çok direndik bu digital olayına. Fotoğrafçı bir arkadaşımız var, o da bize tavsiye etmeyip,"Henüz görüntü kalitesi eski fotoğraf makinaları gibi değil" deyince bilirkişiden de aldığımız direktifle yeni makina almayı hiç düşünmedik. Digital olmayan fotoğraf makinamızdan ve kameramızdan oldukça memnunuz aslında. Bir de böyle mecburiyetler olmasa pek âlâ digitalsiz bir hayat geçirebiliriz.

Eğer benim sayfamda da bir fotoğrafım olmuş olsaydı, eminim dün akşam daha fazla kişiyle tanışma fırsatım olurdu. Gerçi ben özellikle bildiğim kişilerin yanına gitmekten çekinmedim. Tanışmayı istediğim kişilerden, Ahmet Yılmaz, Ömer Sebahattin Çetin, Celal Çelik, Ali Bakmaz, Doğa, Sema, Kırkında Levent, Ali Gülcü, Bülent, Süleyman Ekim ile görüşmeyi başardım. Sanki daha önceden tanışıyormuşcasına hemen muhabbete girdik bazılarıyla. Artık birbirimizin yazılarını daha dikkatle okuyacağımızdan eminim. Yazılarını gerçekten çok beğenip elini sıkmak istediğim büyüklerimin de elini sıkma fırsatı buldum. Oldukça genç olan, kendi deyimiyle en acımasız editörümüz Hüseyin ile de tanışma olanağı buldum ki onu tanımak ayrı bir zevkti. Kim tarafından beğenilip beğenilmediğimizi bilmek daha iyi hissettiriyor insana kendini. Hele bir de eşimin ikimiz hakkında yazdığı bir blogu hatırlayıp, "Çok eğlenmiştim okurken" demesi bizi çok mutlu etti. Binlerce yazı arasından anımsanmak insanın gururunu okşuyor doğrusu.

Eşim "serhat" ve ben biraz geç katıldığımız için başını kaçırmıştık. Açılış konuşması ve bir kaç Milliyet yazarı ile tanışma fırsatını kaçırmış olduk geç kalmakla, ancak bunun daha bir başlangıç olduğuna eminim. Fatih Türkmenoğlu ise tanışmak istediklerimin en başında gelenlerdendi. Gazetedeki resiminde o sempatik gülüşü meğer gerçekmiş. Bu kadar sempatik, efendi ve mütevazi bir insan olduğunu düşünmemiştim. Koyu bir Foça hayranı olduğunu öğrenince kanım daha da bir kaynadı tabii. Eşimle birlikte oğullarımızı alıp Foça'ya yerleşme fikrimizden bahsedince "Tebrik ederim, müthişsiniz." dedi başka bir şey demedi o güzel tebessümüyle.

Sonuç olarak kararlarımı bildiriyorum. En kısa zamanda digital fotoğraf makinası alınacak. Profillerimize fotoğraf eklenecek. Bir daha yapılacak olan MG buluşmasına muhakkak katılınılacak. Dün akşam tanıştığımız kişilerle iletişim koparılmayacak.

Sosyalleşmenin bu kadar kalitelisini bize sağlayan Milliyet camiasına teşekkür ederiz.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

İnanın o gecyle ilgili yazılar okuyunca çok içim acıyo orada olamadığım için.Demişsiniz gelmişler uzaklardan aykınlardan gelmemişler.Keşke imkanım ve fırsatım olsada yazılarını begenerek okuduğum insanları yakından tanıma fırsatım olsaydı benimde aranızda olabilseydim.Ama mesafe bayağı uzak.Neyse yazıları görünce kıskanıyorum resmen bidahaki seferlere inşallah gelirim bende.Gelirim ve özellikle sizinle tanışırım gül hanımcığım.Mutlulukla kalın.Sevgiler....

sbseda.. 
 16.01.2007 16:10
Cevap :
Sevgili sbseda, eminim ki geçerli bahanesi olanlar gelememiştir. Bahanesi olmayıp, geceyi lüzumsuz görenler de vardır muhakkak. Bir sonraki gecenin daha kalabalık olacağına eminim. Ben de seninle tanışmayı çok isterim. sevgilerle  16.01.2007 17:41
 

Pes yani.. Vallahi pes. Kocan onca yurt dışı gezilerinde bi tanecik digital makine alıp getirmedi mi çocuğum sana.. Fotoğrafçı haklı. Film satışı düşecek, banyo parası gidecek, tab etme de cabası.. Ehh sizin gibi yağlı bir müşteriyi nerede bulacaktı. Bence digitaller çıktıktan sonra tab ettirdiğiniz fotoğraf ücretlerini hesaplayın 12 milyon piksellik bir fotoğraf makinesi parası ödemişsinizdir.. Bence Serhat söyle bir görünmeli o fotoğrafçıya.. 6 milyon fiksele ücretsiz sahip olabilirsiniz.. Sizi tanımaktan gerçekten büyük keyif aldım. Dostluğun sürmesi dileğiyle, yeğenlerin ve sizlerin gözlerinizden öperim..

Ömer Sebahattin Çetin 
 16.01.2007 1:18
Cevap :
Abicim, fotoğrafçı ahbabımız olur. Ama senin hesaplamaları da dikkate almam gerektiğini fark ettim. Önerini dikkate alacağımızdan emin olabilirsin. Dostluk biz de bitmez. Görüşmek üzere...  16.01.2007 2:42
 

O gece çıkarken son anda yaka kartından ismini okuyup da tanışma fırsatı bulduğum Sevgili Gül'ün içinden,yazılarındaki samimiyeti ve güzelliği yüzünde de buldum tanışmak hoştu.Foça'ya yerleştiğinizde bir araya gelebilmek dileği ile, Karşıya'dan Sevgiler.

Doğa 
 15.01.2007 14:25
Cevap :
Zaten Eski Foça'lıyım ben. Ailem yaz kış oradalar. Umarım güzel memleketimde görüşürüz. Sevgilerimle..  15.01.2007 18:42
 

Merhabalar... Toplantıya katıldım ve çok memnun ayrıldım, ufak tefek beklentilerim dışında iyi geçtiğine inanıyorum. Normal fotoğraf makinanızla çektiğiniz fotoğrafları, fotoğrafçı cd'ye aktarabilir ve cd'deki resimleri bilgisayarınıza aktarabilirsiniz. Yeni bir makina almanıza gerek kalmadan halledebilirsiniz sanıyorum. Sevgiler..

Sema Sener 
 14.01.2007 16:28
Cevap :
Çok teşekkür ederim. Bir arkadaşta cep telefonuyla da halledebileceğimi söyledi ama aparatlarım yok. Sanırım sizinki daha uygulanabilir bi rşey. En kısa zamanda deneyeceğim. Sevgiler.  14.01.2007 18:09
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 144
Toplam yorum
: 713
Toplam mesaj
: 146
Ort. okunma sayısı
: 2869
Kayıt tarihi
: 30.10.06
 
 

İzmir Cumhuriyeti'nde yaşıyorum... Sarmaşık Sanat Atölyesi'nde ebru sanatı ile uğraşıyorum. En es..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster