Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '06

 
Kategori
Blog
 

Blog buluşmasında kıyafet sorunu!

Ömer Sabahattin Çetin ve Alptekin Yıldız’ la öğlende buluştuk. Derdimiz çok büyük. Blog Buluşmasına gideceğiz ya! Üzerimize ne giyeceğiz?

Ömer ağabey “ Frag giyelim” dedi. Ben daha hayatımda Frag giymiş birini, canlı olarak görmedim. Onun Dedesinden kalma varmış bir tane. (Asil sülaleee) Bana dedemden hiçbir şey kalmadı. Bu yüzden Frag giymeye çok merakım var. Olursa bende Frağı giyip, bizim Stüdyo Kamuran da bir fotoğraf çektireceğim. Paraya da kıyacağım. Koskocaman bir çerçeve yaptırıp resmi çalışma odama asacağım ki. Baktıkça ufkum açılsın. Soran olursa, “ Ömer ağabeyin dedesinin frağını ödünç aldım ” diyecek değilim ya. Yazacağız bir şeyler. Dilin kemiği yok ya canım.

Ben takım elbise ile gitmeyi önerdim. Hemen ikisi de itiraz etti. Onlar Gazeteci ben köşe yazarıyım ya, “Gazeteci öööle takım elbise ile gezmezmiş.”

Tamam dedim o zaman takım giyelim ama kravat takmayalım. Hani Polat Alemdar vari bir girişimiz olsun içeriye. Haldır haldır, havalı havalı Burun kıvırdılar.

Laf aramızda ben bu iki adamdan da daha yakışıklıyım. Ne giysem yakışıyor da Buluşmaya beraber gidiyoruz ya, maksat onlara çeki düzen vermek.

Sonra orada üçümüzü görenler demez mi? “Koskoca Boncuk Ali’nin yanında ki Berduşlar kim” diye.

Sadece yazılarından tanıdığımız bir sürü insan! Ne bileyim ben. Çulu düzgün tutmak lazım! Alptekin Spor giyinmeyi önerdi. İşin aslını anladım da “Amcalara” çaktırmıyorum. İkisinin de takım elbisesi yok. Birinin deden kalma Frağı var o kadar. Açık açık söylemeye utanıyorlar yani. Şimdi üç tane sıfır takım elbise almak, oraya da bir örnek giyip gelmek var.

—Siz ne iş yapıyorsunuz?

—Biz cazcı kardeşleriz.

— İkinizi anladım da bu yanınızdaki yaşlı adam kim(Ömer ağabeyi, kast ediyor)

-Haaa o mu, bizim dedemiz!

Ya da

—Ne o üçünüz bir örnek giyinmişsiniz

— Ahretliğiz biz

—Bu yaşlı adam kim?

—O bizim koca dayımız!

İkisi günlük kıyafetleri ile gelmeye karar verdi. Enteller ya Balıkçı yaka kazak, şal, mal.(Kadirizm)

Çok söyledim, Sizi bombacı sanırlar, Security’ler sizi içeri almaz diye dinletemedim.

Orada ikisini de tanımazdan geleceğim.....

Ben mi? Siyah takım, kravat yok..."Ayakkaplarıda" parlatıp, saçları jöleledim mi ..Tamam İkisi de aç geleceklermiş, "Mutlaka orada bir ikram" olurmuş.

Ya olmazsa! Ben gazozumu kuru pastamı alırım ağabey. Ne olur ne olmaz. Sahi birde cebimizdeki son para ile gittik sosyetik parfümlerden aldık.

Maksat ekşi kokmayalım...

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..