Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '10

 
Kategori
Blog
 

Blog'culuk dünyasına merhaba...

Blog'culuk dünyasına merhaba...
 

Medyacılık ’da oklar internet’i gösteriyor. TÜRKİYE ’de bugün 30 milyon internet kullanıcısı bulunuyor. Bu rakam küçük olmakla beraber gelecek için ümit vaat etmektedir.

Gerek kişisel, gerekse kurumsal web siteleri incelendiğinde, blog tarzında ki güncel haber ve olaylara sık sık rastlamaktayız. Blogculuğun ana fikri olan günce yazmak, artık şahıslar için kaçınılmaz bir olgudur.

Dünya paylaşım dünyası… İnsanlar neden bir araya gelerek duygularını, düşüncelerini, sevinçlerini, kederlerini paylaşmasın ? En iyi dostluklar, en iyi arkadaşlıklar, şüphesiz ki internet aracılığıyla sağlanmakta ve pekiştirilmektedir.

MB. Yazarlarını, üye olmadığım halde epeyden beri yakınen takip etmekteyim. Sizleri çok yakından, sanki akrabalarım gibi tanıyorum. Şimdi artık ben de kolları sıvadım. Sizlerle beraber olacağım artık. Beni de dost edineceksiniz. Ben de sizleri. Ben zaten, eskiden beri dosttum sizlerle. Bazı yazarlara, dışarıdan bile ulaşmadım. Her şeyi tadında bıraktım. Bu büyük günü bekledim. Kategorilerden nasıl da haberim olduğunu, böylelikle göstermiş oluyorum sizlere ayrıca.

Biliyorum ki, BLOG kategorisi, getirisi en çok olan bir yer. MB'ğa ilk defa yazı yazan bu işleri nasıl bilir? Bilir işte. "Sizleri takip ediyorum" derken bu sözüm, sizlere fantezi gelebilir. Gelmesin. Burada yazılar daha çok okunduğu için, herkesin gözü bu katogoride. Az mı kavgalar oldu bu "TIK - TIK " lama uğruna. Değil mi? "Ben yabancı değilim" derken, bunlara vurgu yapmak istemiştim.

Burası koskocaman bir site. Burası koskocaman bir aile. Milliyet Blog ailesi yaygınlaşıyor durmadan. Bir koloni haline geliyor. Ne güzel. Bu gemide biz de olacağız, hep birlikte.

Sevgili editörlerimiz, beni de bu ilk yazımla kabul ederlerse, devam imkanım olacak. Yazını değiştir, olmadı, derlerse, yılmadan yeniden yazacağım. Yağma yok! Ben buranın bu sitenin malıyım. Başka sitelerde hiç de yazmadım. Beni cezbetmedi zira. Ben aynı zamanda bilişim’de emek sarf ettim. Bu kadar cazip bir yazılımla meydana gelmiş site de görmedim, tanımadım.

Üyeleri binleri aşmış vaziyette. Her gün de çığ gibi büyüyor. Hepinizin yazı stilini biliyorum. Tarzlarınızı da. Şimdiden kendimi bir akraba gibi görüyorum. Aranıza dahil olacağım için, mutluyum.

Diyeceksiniz şimdiye kadar nerelerdeydin? Doğru. Haklısınız. Araya iş değiştirmeleri askerlikler girdi. Daha yeni terhis oldum. Şimdi rahatım artık. Askerdeyken bile takip ettim sizleri.

Blog idaresi, cezbedici donelerle icabında bloggerlere yol gösteriyor. Hep birlikte idare, dışarıdan içeriye doğru bir koza örer gibi blogcuları sıcak atmosferi içinde eritiyor, onları bloğun bir parçası yapıveriyor otomatikman. Bu sayfalardan tanıdığım çok çok sanal blog’cu arkadaşım var.

Blog’culuk zor iş, ama bunun üstesinden gelen, gerçekten bu uğurda emek harcayıp, güzel konulara değinen ve yön veren usta kalemleri görmekle mutlu olduğumu, bir kez daha belirtmek isterim.

Üye olmakla tarifsiz bir memnuniyet duymaktayım. Bu haz ile;

“Blog dünyasına, merhaba diyorum.”

Ve sizleri seviyorum.

 
Toplam blog
: 2
: 793
Kayıt tarihi
: 21.09.10
 
 

Anlatması mümkün olmayıp ancak yaşanması gereken, buram buram tarih kokan, güzel ülkemizin nadidesi,..