Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '07

 
Kategori
Blog
 

Blog'da 365. gün

Blog'da 365. gün
 

Sıcak..Çok sıcak..Yayla'da olmama rağmen bunaltan bir hava var. Havanın verdiği ağırlıktan mı yoksa tembellikten mi bilmiyorum ama uzun süredir yazamıyorum. Blog habercisine kayıtlı olduğum sevgili dostlara ''Tugba ... kategorisine yeni bir blog ekledi'' mesajı gitmiyor. İlk anda ''performansı düştü'', ''sesi çıkmaz oldu'', ''yoksa uzun bir tatile mi çıktı ? '' türünden soruların olduğunu düşünüyorum gülümseyerek ve aslında hepsi de doğru yanıt oluyor.

Merak edilmek, ''neredesin, neden yazmıyorsun ?'' sorularını duymak, komşu bloglardan birinde ismime rastlamak mutlu ediyor. Ve yazmalıyım diyorum. Yeniden eski performansıma kavuşmalı, paylaşmalıyım sevinci, hüznü, hayata dair herşeyi..

Bir süredir ailemle birlikte Mersin'in Bekiralanı yaylası'ndayım. Yeşilin tonlarının, karşı tepelerdeki üzüm bağlarının, sürüdeki kuzuların, koyunların arkasından giden çobanın seyrinde, çıtır çıtır sıcak pidelerin mis gibi kokusu, yayla domatesi, salatalığı, beyaz peynirli kahvaltılarla güne başlıyorum. Okuyarak, sohbet ederek, geçen saatlerin ardından, dağların maviden mora dönüşen tonlarında, gökyüzündeki güzelliği, güneş batarken saniye saniye değişen renk cümbüşünü, kızıllığı görerek akşamı karşılıyorum. Yeşilin tonlarına doyuyorum, bazen ''bu kadar yeter, biraz da maviliklere gitmeli, derinlere kulaç atmalı, özlemi yoğunlaşıyor içimde.

Doğayla başbaşa tatil yaparken bir özlemde , teknolojinin internet bağlantısı yapmama izin vermeyişi, istediğim an yazamamak oluyor. Aslında öyle çok güzellik var ki paylaşılacak olan. Bir şeyler eksik kalıyor ister istemez.

Ve bugün.. 4 Ağustos 2007 Cumartesi. Yazmalıyım bugünü paylaşmalıyım düşüncesiyle güne başlarken, plan yapmadan, bilgisayar karşısına geçtiğim anda aklımdan geçenleri satırlara dökerken 365 gün öncesine, ilk yazıma, blog'a ''merhaba'' ''Duygu Asena'ya sarı güllerle veda ettiğimiz güne gidiyorum ister istemez. Bir hafta bekledikten sonra yayına giren ilk yazım ve sonrasında başlayan heyecan..İlk yorum, okunma sayısının artışı, sayfamı ziyaret eden ilk komşuların isimlerini öğrenerek pekiştirdiğim, benim ziyaret ettiğim sayfalar, yeni fikirler, toplantılar, dayanışmanın güzel örnekleri, sevinç, hüzün, hayata dair her şeyi paylaşmak...

Kelimelerle ifade ederken yeterli gelmeyeceğini düşündüğüm, adı ve güzel gülüşü aklıma her geldiğinde yanaklarımda tebessüm oluşan, sohbetinden keyif aldığım arkadaşım, DOSTUM, canım Fulya'cığım, bugüne ulaşmamdaki en büyük katkı sahibi, Milliyet Blog'la tanışmamı sağlayansın. Biliyorum, ''sana teşekkür ederim'' dediğimde her zaman ki mütevazılığınla ''ben sadece tanıştırdım, gerisini getirmekti önemli olan'' diyeceksin yine. Yazılarını okuyarak, üye olduktan sonra, ''istersen sen de yazabilirsin. Hatta yazmalısın, gün ışığına çıkarmadığın, sadece senin bildiğin yazılarını paylaşarak, artı ve eksileri görmek, bu alanda gelişmeni sağlayacak inan'' sözlerin kulaklarımda dün gibi. Öyle güzel bir dünyanın kapılarını açtın, ve öyle güzel insanlarla tanışmamda rol oynadın ki az gelir ''teşekkür etmek''. Ama ben sana içten bir teşekkür gönderiyorum Torosların eteklerinden.

Bugün, 4 Ağustos 2007 Cumartesi..Milliyet Blog'daki 1. yılım. Yanaklarımda tebessüm, yüreğimde coşkuyla karışık hüzün var. 365. günün coşkusunu, üç gün önce kaybettiğim yakın bir insanın, sevdiğim bir ağbimin acısıyla aynı anda yaşıyorum. Hayat böyle işte..

Bugüne kadar tanıdığım, karşılıklı sohbet ettiğim, hiç görüşmeden de cümlelerin yakınlığıyla uzun zamandır tanışıklık hissettiğim sevgili dostlar, tek tek teşekkür etmek bir yana, hepiniz için ayrı yazılar yazsam da yetmez az gelir bendeki sevginiz. Öyle değerlisiniz, öyle güzel ki bu sayfalarda paylaştıklarımız, toplantılarla pekişen, daha da yakınlaşan dostluklarımız söyleyecek söz bulmakta zorlanıyorum, duygusallığım artıyor. Kimbilir belki de yaşlanıyorum.
Bir yıl öncesine kadar birbirini tanımayan insanlarken şimdi en yakınlarımızdan bile çok görüşüyor, paylaşıyor olmak ne güzel.

Evet, bugün 4 Ağustos 2007 Cumartesi.. ''Milliyet Blog'' fikrinin hayata geçirilmesinde emeği olan yöneticilerden, editörlerimize, en eski üyelerden, yenilere, 12 Ocak 2007 Cumartesi gün ki İstanbul buluşmamızdan, 26 Mayıs 2007 Cumartesi Ankara Eymir Gölü buluşmamıza ve bundan sonraki buluşmalara, tanıdığım dostlarımdan tanışacaklarıma kısacası herkese ''merhaba'' ve ''teşekkür'' gönderiyorum nice güzel paylaşımlara dileğiyle.

İyi ki buradayız.. İyi ki varsınız.. İyi ki varsın.......

 
Toplam blog
: 126
: 2338
Kayıt tarihi
: 01.08.06
 
 

Kompozisyon derslerini biraz daha fazla önemsediğim, uzun cümleler kurmaya başladığımdan bu yana sev..