Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

aygoz Özlem Eryoldaş

http://blog.milliyet.com.tr/aygoz1

22 Ağustos '07

 
Kategori
Blog
 

Blog'da artık iki kişi yazacağız !

Blog'da artık iki kişi yazacağız !
 

Blog ailesine katıldığım günden beri öyle çok şey yaşadık ki..

Birbirimize yazdıklarımızla ulaşmaya çalıştık hep..

Sevgilerimizi, hüzünlerimizi paylaştık ! Blog denizi oldu burası..Dalgalandı duruldu ..

Ben de yazılarımda dalgalandım, duruldum.

Bugün beş sene önce kaybettiğim babamla ilgili bir blog yazdım. Duygusaldım bugün çok. Sabah erkenden kalktım ve yazdım.. Hüznüme ortak aradım belkide..

Ve öğleden sonra her şey değişmeye başladı. İki gündür blogdan arkadaşlarımın bildikleri bir durum vardı.
Özlem Akaydın, Emel Dedeoğlu, Sema Güzel. ! Canım arkadaşlarım..Benimle birebir yaşadılar bu duyguyu sanırım.
Sevim Özkan ablam !..Dualarıyla yanımda oldu.( o bugün haberdar oldu)..

Olay şuydu ! Emel ile akşam konuşuyorduk. "emelcim " dedim. " idrarda gebelik testi yaptım pozitif çıktı" Çığlıkları buralara geldi !
Bana "hemen git doktora " dedi.

Sonra bugün Sema ve Özlem ile konuştuk ! Özlem yoktu msn de. Aç çabuk dedim arayıp. Onada şüphemi anlattım. Hemen git kan testine dedi.
Sema ! benimle beraber onuda heyecan bastımı !..kesin doğrudur demeye başladı :))

Neyse ben öğlen saatinde gittim testi yaptırdım . Hemşire kanı alırken " istiyormusun, kaç yaşındasın " gibi sorular sordu.

On dakika beklemek gerekiyordu. Gelin de bana sorun. Ayla annemle ben on dakikayı saatler sanarken hemşire geldi "gözünüz aydın Pozitif " dedi. Gözlerim doldu. Ağlamışım ..

Sonra hemen başladım aramalara ! ..Önce eşim, sonra Özlem, Sema, Sevim ablam..Emeli aradım ulaşamadım. Sonra eve geldim !. hepsiyle tek tek konuştum. Bu arada sevgili Deniz 'de durumdan haberdar oldu. Ve hesaplar yapmaya başladı doğum günü ile ilgili :))

Annemi aradığında (ki istanbulda) ayy ayy derken zaten telefon kapandı:))

Limonata içelim dedik. Tüm pastahaneleri dolaştık yok !

Sonra birden beyaz sakallı bir amca elinde limonata şişesiyle geçmezmi.! Ben ki sokaktan bu şekilde yiyip içmeyi pek uygun görmem. Ama bir koştumki peşinden !

Bebek için bir patik aldık bugüne özel !

Sabah hüzünle başlayan günüm öğle saatlerinde tamamen değişti ..

İçim pır pır şu anda.. Ve bunu sizlerle paylaşmak istedim.. Heyecanım dorukta. ne yapacağımı bilemiyorum. Heyecanımı benimle naklen yayın şeklinde paylaşan tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ederim..Helede deneyimli annelere daha çok sorcak sorum olacak :))

Yani artık blogda iki kişi yazacağız :))

 
Toplam blog
: 185
: 1494
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yazabilmenin özgürlüğüyle... İstanbul'un bir bahar sabahında dünyaya gelmişim. Keşfetmek, anlayabilm..