Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '11

 
Kategori
Blog
 

Blog'da devri daim; giden geri geliyor

Blog'da devri daim; giden geri geliyor
 


Gidiyorum!

Elveda!

Hoşçakalın!

Yazmayı bıraktım!

Bunları duymayan kalmadı, söyleyenler sözlerinde durmadı. Kimse kimseye git demedi. Bazı yazarlar, küstüler, kırıldılar, gidiyorum, dediler ve gittiler.

Sonra geldiler. Oysa giden gelmez. Geliyorsa, nabız yoklamıştır. Kendisini sevenleri öğrenmek istemiştir. Belki de, editörlerden, sensiz olmaz, demelerini beklemiştir.

Ben gidenlerin niye gittikleri anlamadım, fakat niye geldiklerini anladım. Kusura bakmasınlar, yapılan bir taktik. Yazmaya alışan, alışkanlıktan vazgeçemez. Bir iki yakını, niye bıraktın demiştir, o da, beni istiyorlar, diye gelmiştir.

Giden gider, kalan kalır; giden gelir, Blog, bir eksilir, fakat çoğalır.

Yapmayın etmeyin yazarlarım, gidecekseniz sessizce gidin, yazacaksanız sesli yazın. Bir daha gidiyorum dediğiniz zaman kimse gidişi ciddiye almaz.

Ben Blog’u çok sevdim. Gitmem. Gittiğim zaman ilan da etmem. Yazmadığım zaman gittiğim anlaşılır. Beni ancak buraya alan gönderir.

Giden gitsin, kalan kalsın, giden gelmesin. Gidiyorum, diyen, gelecekse belli bir süre sonra gelme hakkı verilsin. Bir kuralımız olsun. 

 
Toplam blog
: 57
: 1028
Kayıt tarihi
: 22.09.10
 
 

40 yaşını çoktan geride bıraktım. İnsan, 40 yaşından sonra azar demiş atalarımız. 40 yaş bende farkl..