Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '07

 
Kategori
Blog
 

Blog'da gerilim dolu dakikalar ve tebdil-i mekân

Blog'da gerilim dolu dakikalar ve tebdil-i mekân
 

Delicesine yağıyordu yağmur ve çift kanatlı penceremin camlarını dövüyordu durmadan. İki saattir kıpırdamadan oturduğumu fark ettiğimde ayaklarım uyuşmuştu ama kafamdaki tilkiler koşuşturup duruyordu. Artık karar vermeliydim. Kulaklarım uğulduyor ve başım dönüyordu biraz. İçimden bir ses bozuk bir plak gibi aynı sözcükleri yineleyip duruyordu: “Ya şimdi, ya da hiçbir zaman!”

Kararlı bir şekilde sayfama girdim ve “profilim” bölümünü açtım. Açar açmaz da sol elimin titremesi yine başladı. Gittim dolaptan soğuk bir bira aldım ve bir sigara daha yaktım. Bir an önce harekete geçmeliydim ve ne olacaksa olmalıydı artık. Kulağımın dibinde o mahut ses yankılanıp duruyordu:

“Ya şimdi ya da hiçbir zaman!”

Ani bir hareketle “ Kategori” bölümünü açtım ve “İlişkiler” kategorisini buldum. Sağ elimin işaret parmağı farenin üzerindeydi. Derin bir nefes alarak gözlerimi kapattım ve tıkladım. Artık “İlişkiler” kategorisindeydim.

Nöbetçi gece editöründen “Hayrola Ümit Bey, gecenin bu vakti kategori değiştirilir mi?” diye bir uyarı gelmeyince, sevinçle ilişkiler kategorisinin ana sayfasına geçtim ve incelemeye koyuldum. Bugüne kadar topladığım tıktıkları, yorumları, kısaca pılımı pırtımı toplayıp” ilişkiler” kategorisine taşınmıştım işte ve kimseciklerin ruhu bile duymamıştı.

Bu kategorinin kraliçesi Pelin Kalyoncu Hanım’dı ama “En çok yorum alanlarda” yerini bana bırakmak zorunda kaldı. Diğer “enlerde” de ilk sıralarda sayılırdım. Kimler yoktu ki bu kategoride… İlyas Bayram Bey, Kevser Şekercioğlu Hanım. Emoş Hanım, Değerli doktorum Zülal Ayçam Hanım, SHR Bey, Sessiz Çığlık, Sarı Şelale, Aysunalp, Sema Güzel, Zeyno, Hande Uçan, Emel Dedeoğlu Hanımlar. Ayrıca Bahtsız Juliet ve ALeSTa.

Yüzden fazla yazar vardı bu kategoride ve çoğunu da tanıyordum tabii. Açıkça söyleyeyim hepsi de dişime göreydi yani. Gelir gelmez ilk sıralarda yer almam pek hoşlarına gitmeyecekti ama ne yapalım? Kaderlerine küssünlerdi işte.

İlişkiler kategorisini incelerken çok ilginç bir gelişme oldu ve Madamex Hanım da teşrif etti ilişkiler kategorisine. “Allah Allah” dedim tabii… Gecenin bu saati taşınan taşınana.

Sadece taşınsa iyi, bir de ilk sıralara yerleşmez mi? Moralim bozuldu tabii. Hemen Messenger şeyini açarak “Hoş geldiniz Madamex Hanım, siz’ Ben bildiriyorum’ kategorisinde değil miydiniz?” diye imalı imalı sordum.

O da bana “ Hoş bulduk Sn. Culduz, siz de ‘Mizah’ kategorisinde değil miydiniz?” diye manalı manalı yanıt verdi.

Sohbetimiz yaklaşık bir saat sürdü. Centilmen biri olduğumdan fazla üstüne gitmedim tabii. O da benim gibi gerilimli saatler yaşamış ve ben taşınınca biraz beklemiş. Beni şutlamadıklarını anlayınca o da taşınmış. Kendimi mayın tarlasına sürülmüş gibi hissettim tabii ama kuyruğu da dik tutmaya çalıştım. Birbirimize başarılar diledik ve iyi olan kazansın dedik.

Aslında “Gündelik Yaşam” kategorisine geçecektim ama oradakilerin çoğu arkadaşım ve kıyasıya yarışıyorlar. Ekmeklerine mani olmak istemedim ve daha mütevazı olan ilişkiler kategorisinde karar kıldım. Ne halleri varsa görsünler, bana ne!

İlişkiler kategorisindeki arkadaşlar durumun farkında değil henüz. Fark etseler çok sevinir ve hemen bir “Hoş geldin mesajı” çekerek kutlarlardı beni, biliyorum.

Neyse canım, zamanla fark ederler, acelemiz yok. Hoşuma gitti bu taşınma işi. Yeni kategorimde mutlu olacağımı ve bu kategorinin sakinleriyle iyi geçineceğimi umuyorum. Eskiler “Tebdili mekânda ferahlık vardır” demişler.

Ben de çok ferahladım işte.

Not: İlişkiler kategorisi ana sayfası:

http://blog.milliyet.com.tr/KategoriDetay.aspx?KategoriNo=281

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..