Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '07

 
Kategori
Blog
 

Blog'da polemik ve barış elçileri

Blog'da polemik ve barış elçileri
 

Dün Messenger şeyinde laflarken, “Piyasa durgun be ağbi” dedi Solohan. Niyetini hemen anladım tabii. “Bir şeyler yap da çarşı kızışsın” demek istiyor. Bugüne kadar iyi “tıktıklar” ve “yorumlar” kazandık, beraber hareket ederek. Aslan payını hep o kaptı ama helali hoş olsun.

Solohan’ı kıracak değilim. Parlak fikirler var kafamda. Biraz rizikolu ama denemeye değer. Her an uygulamaya geçebilirim yani. Bu müthiş “proce” şöyle başlayacak…

Solo bir yazısında benim ismimi geçecek ( her yazısında varım zaten, sağ olsun)… Ben de ona, “Kemal Bey, Kemal bey, ismimi doğru yazın lütfen! Culduz’un ‘C’ sinde kuyruk yoktur” mealinden bir yorum yazacağım. O da bu yoruma “Yazarsam ne olur?” diye bir yanıt verecek. Bana horozlanacak yani.

E benim elim armut toplamayacak tabii… ”Kemal, Kemal, bana empati yapma empatinin kralını görürsün” diye kol sarkıtacağım. O da bana “Ateş olsan ne yazar” diye yanıt verecek ve aramızda müthiş bir polemik şeyi başlayacak.

Ve tabii Solohan bir “veda” yazısı yazarak yazılarının tümünü silecek. Ben de boş durmayacağım elbette… Hisli ve acıklı bir veda yazısı da ben kaleme alacağım. “Cilveleşeceğiz” yani… Ondan sonra gelsin tıktıklar ve yorumlar.

Solo fikrimi beğendi ama korkuyor. “Ağbi hazır yazılarımızı silmişken editörler bizi şutlar bu Blog’tan” diyor. Katılmıyorum tabii. Editörler anlayışlı bence. Bu tür duygusal cilveleşmelere alıştı onlar da. Benim korkum “Barış elçilerinden”, özellikle de “Erotik” yazıların usta kalemi Metin Özkaya Bey’den.

Geçenlerde bir barış elçiliği yaptı, bu kadar olur yani. Önce Eymir toplantısına katılanları bir güzel elestirdi. Ne tiyatroculuklarını bıraktı, ne de artistliklerini. Eymircilerde tık yok! Üstelik bir de teşekkür ettiler kendisine. Pardon! Bir tek Alev Meisel Hanım “Biz orada tiyatro yapmadık, sadece buluştuk Metin Bey” dedi ama ne fayda!

Planımız bu ama dediğim gibi Metin Bey’den çekiniyoruz. Yine arabulmak için barış elçiliğine soyunursa biz Solo ile hakikaten bozuşuruz. Metin Bey’in kalemi kuvvetli. Yazıyla dövüyor adamı ve üstüne üstlük bir de teşekkür alıyor. Oturup erotik yazılarını yazsa ya! E tabii o da aldı kokuyu… Diplomatik girişimler iyi tıktık ve yorum getiriyor.

Dediğim gibi, her an harekete geçebiliriz. Solohan’ın açığını kolluyorum. O da beni takip altına aldı. Metin Özkaya Bey bu cilveleşmeye karışmazsa yüklü miktarda yorum ve tıktık hâsılatı yapabiliriz.

Gazamız mübarek olsun!

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..