Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '10

 
Kategori
Blog
 

Blog'da tartışanlara müjde!

Blog'da tartışanlara müjde!
 

Önce, Ahmet Balcı’nın yazısının gördüm, yanlış sandım. Aynısını Hüsrev Karagöz’ün yazısında da görünce, araştırdım, gördüm ki, yeni bir bölüm açılmış:

Blog yazarları tartışıyor!

Editörleri kutlamak gerekli; çok doğru bir iş yapmışlar.

Artık tartışmak isteyenler, kendi alanlarında tartışırlar. Kuşkusuz, “güvenilir üye” hakkı verilenlerin, yeni bölüme değil de, Blog'a “vizesiz” girişleri olabilir. Bunlar da, kısa sürede, yeni bölüme aktarılmalı.

“Güvenilir üye” hakkı olmayanların yazıları, denetimden geçtikten sonra yayımlandığı için, onlar için bir sorun olmaz.

Evet!

Blog’da tartışmak isteyenler, buyurun sayfanıza!

Duyduk duymadık demeyin!

Duymayanlar, tartışmak isteyenlere haber versin!

Tartışma zamanı geldi!

İyi, verimli tartışmalar!

 
Toplam blog
: 2458
: 2418
Kayıt tarihi
: 10.11.08
 
 

24 Kasım 1944'te İspir'de doğdum. Ankara Kurtuluş Lisesi'ni, Dil ve Tarih - Coğrafya Fakültesi Tü..