Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '09

 
Kategori
Dostluk
 

Blog dostlarım

Blog dostlarım
 

Bu yazımda blog dostlarımın kulaklarını çınlatacağım...

Editörlerimizden başlayayım söze.
Onların yüzünü görmesekte dostlarımız bizim.
Çünkü çok kahrımızı çekiyorlar.
Her gün yüzlerce blog yazılıyor, oku, oku, imla eksik, vurgular karışık, yazı düzensiz çogu blog da,
tabi düzgün dil ve düzgün imla ile yazanlar hariç.
Editörlerimiz, sevgilerimi gönderdim hepinize.

Blog arkadaşlarım...

Ahmet KAYAHAN.

Cok seviyorum seni.
Neden gittin ki? Vardır gitmenin bir sebebi...
Seni yıldızlara soruyorum iyi mi diye, kayıp gidin gökyüzündeki
yıldızlar, Ahmet Bey'e, selamlarımı, sevgilerimi, götürün diye sesleniyorum ...
Özledim. Gel artık...
________________________

Murat KOCAADAM.
O'nun. E Günlükleri benim arkası yarın piyeslerim.
Sayesinde haberleri izlemiyorum, Hergün NTVMSNBC kanalın haberlerini geniş bir açılımla yazar...
Murat. Asi ve özgür. Kendime benzetiri, yakın hissederim.
Günün birinde inşallah karşılıklı oturup biramızı içerken dünden, bugünden, yarınlardan, konuşuruz...

Ortak yönümüz çok, hayvan serverliğimiz, hümanistliğimiz, marjinalliğimiz.

SEVGİLERİMLE.
______________________

SENNUR...

Can dostum, yufka yüreklim, melek yüzlüm, birçok blog yazarı senin için aynı sözleri söyler.
Sen hiç değişme hep böyle pozitif kal.

SEVGİLERİMLE.

______________________

Mesut SELEK.

Nasıl anlatayım ki sizi?
Kitap yazmak lazım hakkınızda.
kültürlü, sosyal, enerjisi ile gençlere taş çıkartır. O duyarlı yürek.
Toplumsal olaylara bana ne diye bakmaz.
Yazar, çizer...
Bakmayın efendiliğine kendisinde bir dil var, uzar gider kimselerin dil uzatamadığı yere...
Mesut bey bu yazımı yazma sebebim sizin bu günkü blog yazınız.
Yineliyorum. Gıpta ediyorum size.

SEGİLERİMLE.

_________________________

Ahmet BALCI.

O aşk adamı...
Ben karıştırıyorum artık sevgililerinin adlarını
Ne saniye bıraktı, ne muhsine. Ahmet bey şu telafuzu zor isimlerden kadınları arayıp mı buluyorsunuz?
Ahmet Balcı hiç somurtur mu? Ben sizi hep güldürürken gördüm.
Yaşam sizi hep güldürsün hiç ağlatmasın.

SEVGİERİMLE.

_______________________

Gülden IŞIK.

Hemşehriyiz ama henüz karşılaşamadık daha.
Güleden hanım doğa sever, duyarlı dost yürekl.

SEVGİLERİMLE.

Bunlar, Milliyet Blog sayesinde edindiğim dostlarım
kim demiş net de arkadaş olunmaz diye? Alın işte size, bunlar benim sadece arkadaşlarım değil can dostlarım.

Adını zikretmediğim bir çok blog yazarı arkadaş var. Darılmasınlar bana. Şimdilik arkadaşımlar kendileri, dostlarımı yazdım bu blog da. Sizlerlede dost oluruz belki ileriki zamalarda.

Teşekkürler. Milliyet blog bu dostları edenirdiğin için.

SEVGİLERİMLE

 
Toplam blog
: 45
: 1303
Kayıt tarihi
: 13.10.08
 
 

Şiir yazmaya çalışıyorum, spor yapmayı seviyorum, deniz, yüzme, tutku bende. Doğayı anlamaya çalı..