Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '18

 
Kategori
Blog
 

Blog Dostlarıma Mesajım Var !

Blog Dostlarıma Mesajım Var !
 

Merhaba sevgili dostlarım,

Bu aralar ciddi bir yazma telaşı içerisindeyim. Allah’tan hayatımın bu dönemi nispeten rahat bir işte çalışarak geçiyor da bol bol vakit buluyorum yazmağa ve asıl yazmak için gerekli olan alt yapıyı sağlayan okumaya.

Okumak çocukluğumdan beri en sevdiğim eylem. Yazmaya gelince benim ortaokulda başladığım “günlük” serüvenine bakın hala devam ediyorum.

Bu ara değişik projelere başladığımı sizlerle paylaşmak isterim.

Öncelikle uzun süredir aklımda “facebook” üzerinde kendi halinde mırıl mırıl bir sayfa oluşturmak fikri vardı.  Sabahları güzel bir müzikle başlayan,  masalımsı ve sanatın hemen hemen tüm dallarına dost bir sayfa idi düşüncem. Ve evet onu; nihayet hayata geçirdim ve  çok zevk v öngörü sahibi bir arkadaşımla birlikte düzenli olarak yayın yapmaya başladık adı renkler ve gölgeler (1)

Kesinlikle takibinizi bekliyorum,  kim bilir belki de beğenirsiniz …

İkinci projeye gelince azıcık “kedi-ci” iseniz bilirsiniz.Anadolu Kedisi adında bir sayfa var. (2) Sayfada genel olarak kedilerle ilintili bilimsel ve kültürel makaleler yayınlıyorlar. Pet sektöründe yapılan büyük yanlışlıklar, hayvanların sırtından kazanılan haksız kazançlar ve biz hayvan severlerin bildiğimizi sandığımız ama  aslında maalesef bilmediğimiz konulara ışık tutan bir sayfa.

Ben uzunca bir süredir bu sayfanın  Facebook  üzerinde oluşturmuş olduğu Anadolu Kedisi Fotoğraf Kulübündeyim. Güzel, tatlı paylaşımlarımız, kendimize ait fotoğraflarımız vardı. Sayfayı tanımama bu gurup vesile oldu aslına bakarsanız.(3)

Şimdilerde bir yazı dizisi yazmaya başladım bu sayfa için. Malum ben hiç mesleğini yapamamış olan “arkeologlardanım” doğal olarak tarih, mitolojiye doğuştan ve de eğitimden gelen yoğun bir ilgim var. Ortak noktalar kesişti konusunu “mitolojiden” alan ve atmosferini de   “Anadolu’mun muhteşem çeşitlilikte ve güzellikteki tarihi mekanlarının” oluşturduğu hafif fantastik bir seri çıktı ortaya. (4)

İlk bölümünü geçen hafta yayınladık ve şimdi ben harıl harıl hem bu seri hem de sayfam için çalışmaktayım…

Daha ne isterim…

Müthiş bir huzur; bol bol okumak, bol bol yazmak ve en güzeli hikayelerini,sevdiklerini , etkilendiklerini  insanların bilgisine, dikkatine sunmak.

Ve en güzeli de şu koskoca evrende mini minnacık bir üretimin, azıcık bir “yararlı olabilme olasılığı”nın verdiği huzura sahip olarak geceleri uykuya dalmak…

 

Sevgiyle kalın…

 

(1) -  https://www.facebook.com/renklervegolgeler/

(2) - http://anadolukedisi.com/

(3) - https://www.facebook.com/groups/anadolukedisi/

(4) - http://anadolukedisi.com/Yazi/blog/zamandan-ve-mekandan-azade-bir-kedi-hikayesi/300

 

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..