Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '10

 
Kategori
Blog
 

Blog dünyası gözlemlerim!

Blog dünyası gözlemlerim!
 

Klavye tuşlarında ürkekçe gezinen parmaklarımın bir gün bu denli arsızlaşacaklarını asla tahmin edemezdim!
Çünkü artık herşey kontrolümden çıkmış, yanıbaşımdan hiç ayrılmayan ilham peri'lerimin eline geçmişti!
En alakasız durumlarda dahi sürekli bir şeyler hatırlatıyorlardı!
Hafızamdaki kelimelerin parmaklarımın ucuna doğru hızla aktığını farkettiğimde ise çok mutlu olmuştum!
Hatta içtiğim kahvenin gerçek tadını ancak o zaman alabilmiştim desem yalan olmaz!

Profesyonel yazarlarımız dışında pek çoğunuzunda benimle aynı heyecanı ve bu tatlı sürprizi yaşadığına eminim!

Blog yazarlığına başladığımız ilk günlerden bahsediyorum;
Hani o amatör ruhla başlayıp ancak zamanla gazeteci triblerine girmekte hiç bir sakınca görmediğimiz! :-)

Öyle ya, o dönemlerde Milliyet'te blogda yazan olmak her yiğidin harcı olmasa gerek!
Öylesine kaptırmıştım ki kendimi, hatta basın kartı talep edecek kadar havalara bile girmiştim!
Dahası, dost sohbetlerimde de bu yeni kimliğimi mevzuuların arasına sıkıştırmaktan geri kalmıyordum!

Şeyyy, ne iş mi yapıyorum?

Ben yazarım yahu!

Hadi yaaaa?

Valla bak!

Olum, senin yazarlıkla ne alakan var lan?

Varmış demek ki, olmuşum!

Harika yaaaa!

Adamını mı buldun yani?

Telefon ettirdin bir yerlerdeeen!!!

Bana referans olsan, bende yazsam?

Yazarlıkta torpil olmaz olum!

Devlet dairesi mi lan burası?

Peki sen nasıl oldun?

Bileğimin hakkıyla!

Bir çok elemelerden geçtim!

Üyeliğim onaylanana kadar canım çıktı, haftalarca uğraştım!

Oysa "3 adımda blog" demişlerdi başlangıçta!
Ama zamanla adımlar sıklaştı tabi! Şuna maraton koşusu deselerdi ya!!

Oku oku bitmiyor, yaz yaz sonu gelmiyor!

Ne burada geçirdiğin yılların farkına varabiliyorsun, nede yazdığın blog sayısının!
Bu renkli dünyanın büyüsüne kapılıyor, zamanın nasıl geçtiğini anlayamıyorsun!

Bir kolaçan edeyim blog dünyasını da gözüm gönlüm açılsın diyor insan!

Saygı, sevgi ve muhabbetin bu kadar cömertçe sergilendiği bir başka ortam yok çünkü!

Baksanıza, 3 yıla sığdırılan 800 blog=bolca neşe, çokça dostluk!

Daha ne olsun?

Daha nice mutlu paylaşımlarda karşılaşmak dileklerimle..

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..