Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '07

 
Kategori
Blog
 

Blog gir

Blog gir
 

Gözümün önünde duruyor. Sanki inatla bağırıyor; '' Blog gir... Blog gir... Blog gir...'' Ben blog girmek istemiyorum. Belki bugün havamda değilim. Yazmak ve düşünmek istemiyorum. Hangi birini yazayım? En az elli tane saçma sapan, absürd konu var. Neresinden tutsam elimde kalıyor. Kime neyi anlatayım. Herkes derin bir sessizlik içinde.

Aymazlık almış başını gidiyor. Küpünü doldurmak için insanlar ne yapacağını şaşırmış durumda. Küpünü dolduramayan diğer insanlarda, gıpta ile izlemekteler bu olanları. Cidden mideme sancılar giriyor. Kafamda binlerce düşünce gezinip duruyor. Şöyle yüksek bir tepeye çıkıp avazım çıktığı kadar bağırmak istiyorum.
'' Eyyyy insanlar!! Üzerinize ölü toprağımı serpildi. Üvey kızına tecavüz eden adama kızın ruh sağlığı bozulmamıştır diye ceza indirimi yapılıyor. Hiç mi ruhunuz duymuyor??

İktidardaki partiye yaranmak için kendini sanatçı zannedenler boy boy türbanlı poz vermeye başladı ve kapanmaktan bahsediyorlar. Hiç mi mideniz bulanmıyor?Neden kimse çıkıp sizin utanmanızda mı kalmadı ki, dini duygularımızı bile bu kadar sömürebiliyorsunuz demiyor. İkibinli yıllarda hala ortaçağ zihniyetiyle heykel yağması yapılıyor da, kimse çocuklara tecavüz edilirken neredeydiniz demiyor.''
Daha neler neler... Fazlasını yazmaya artık dayanamıyorum. Böyle bir ülke ve böyle bir hayat istemiyorum. Güvenin olmadığı bir yerde ben yaşayamam ki...

Blog yazmak istemiyorum.

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..