Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '11

 
Kategori
Blog
 

Blog Hababam Sınıfı

Blog Hababam Sınıfı
 

MB sınıfı Milliyet Okulunun en belalı sınıfıdır. Gerçi bu MB sınıfının mevcudu konusunda anlaşmazlıklar da söz konusudur. Kimilerine göre altı bin civarında olan sınıf mevcudu, kimilerine göre de aslında 100-200’dür. Bir de bunların arasında ben bu sınıfta okumam, gidiyorum vazgeçtim dönüyorumlar da eklenince sayılar daha da bir karışmaktadır. Bu sınıfın öğrencileri bir türlü laftan sözden anlamazlar. Hocalar (editörler) ve bazı aklıselim öğrenciler zaman zaman müdahale etseler de bazıları bir türlü uslanmazlar ve sonunda cezayı yer otururlar bir köşede. Şimdi bu sınıfta neler olup bitiyor bir göz atalım –kısaca tabii:

Mesut: Arkadaşlar oturun yerinize, Hoca geliyor.

Newyorker: Hey dostum, Hoca geliyor da ne olmak yani, ben yok oturmak istemek, sonra ben kızmak böyle hoca falan laflarına.

Sınıf: Otur yerine ya, Amerika mı oğlum burası?

Newyork: Relax guys, take it easy!

Sınıf: Haa!

Hoca sınıfa girer ve her zamanki gibi her kafadan bir ses çıkan sınıfa şöyle bir bakar. Gür sesiyle bağırır: “Oturun yerinize!”

Sınıf tırsar ve susar.

Hoca: Günaydın arkadaşlar!

Sınıf: Saoooooooooll !

Arif: Askeriye mi burası kardeşim.

Beran: Evet Arif arkadaşım, ben askeriyenin tüm unsurlarına karşıyım, yok ayağa kalkmak, yok, esas duruşa geçmek, saoool demek….

Serhat: Hop, orduya laf yok, dağıtırım.

Arif kıs kıs gülmektedir. Sınıf her an karışacak gibidir çünkü. Hoca ters ters bakar. Sınıf kısa bir süreliğine sessizliğe bürünmüştür yine.

Ahmet: Ah Mihriban ah.

Ümit: Ne o şiir mi yazdın sen yine?

Ahmet: Benim şiirlerimi herkes anlamaz, kolay değil

Ümit: Ben o şiirleri…..

Serhat: Ya birader sanane Ahmet’in şiirlerinden.

Ümit: Sen ne karışıyorsun?

Hüsrev: Ya sen E ve K’yı karıştıryorsun daha

Pirmete: Evet o bir sürü şeyi karıştırır zaten

Ümit: Gösteririm şimdi

Serhat: Hocam, Ümit gösterecekmiş.

Hoca: Ümit noluyor oğlum orda?

Ümit: Hocam yok valla bi şi, sadece resim gösterecektim,

Hoca: Ne resmiymiş o?

Ümit: Sünnet!

Hoca: Sırasımı oğlum şimdi? Allah Allah!

Serhat: Hocam

Hoca: Ne var yine?

Serhat: Ümit beni tehdit ediyor, elini kolunu sallıyor.

Hoca: Ümit yapma oğlum, ayıp!

Filiz: Lütfen adabımızla oturalım, öğretmenimin söylediklerini duyamıyorum.

Pirmete: Filiz arkadaşım haklı

Ümit: Sana ne oluyor ya?

Serhat: Hocam bu Filiz arkadaşımız sınıfa yeni geldi, ahkam kesiyor.

Hoca: Evladım, kes. Bu sınıfta herkes eşit.

Arif: Muratcığım, sen büyüyünce ne olacaksın?

Murat: Doktor.

Ümit: Olsa olsa memur doktor olur o.

Murat: Ümit sen adamı fıtık edersin.

Sabiha: Arkaaaadaaaşşşlar, meleklerimin selamı var, öpüyor hepinizi.

Hoca. Ya bi susun ya, Allahım kafayı yedirecek bunlar bana.

Serhat: Hocam

Hoca: Ne var ya, ne!!!!!!!!

Serhat: Ben asker olacağım

Hoca: Eeeeeeeeee?

Ümit: Darbe yapar hocam bu

Beran: Ay kesinlikle yapar.

Pirmete: Benim serhat arkadaşım yapmaz öyle şey.

Atanur: Murat, ne doktoru olacaksın sen.

Murat: Blog doktoru

Atanur: ???

Muzaffer: Arkadaşlar ben size en iyisi bir piyano resitali sunayım

Mesut: Ben de Ebru öğreteyim size.

Ahmet: Ya boşverin, suya yazı yazmayı, boş işler bunlar boş.

Ümit: sanki senin şiirlerin boş değil.

Alev: Ümit uyma şunlara

Ümit: Abla napiim, sataşma var, alıp gidicem başımı valla gurbet ellere.

Pirmete: Anca gidersin

Ümit: Bak ya, yine sataşıyor

Zeynep: Arkadaşlar kodummu oturturum

Serhat: Tamam abla, ben sustum zaten

Hoca: Ya siz hala ne konuşuyorsunuz? Ümit, Serhat çıkın dışarı. Cezalısınız.

Serhat-Ümit: ya herkes konuşuyor, olan bize oluyor.

Hoca: Kesin dedim, devam ederseniz, sadece sınıftan çıkarmakla kalmam, okuldan atarım. Aaa, ne bu yaa. Bıktım sizden. Şu okulu kapatsalar da kurtulsam sizden……

İşte böyle arkadaşlar. MB sınıfı böyle bir sınıf. Sınıftaki tüm arkadaşlardan bahsedemedim. İnsanın yaşı kaç olursa olsun, okul, sınıf ortamına girince çocuklaşıyor işte.

 
Toplam blog
: 116
: 1883
Kayıt tarihi
: 24.10.06
 
 

Emekli Deniz Öğretmen Subayım. Felsefe ve yabancı dil eğitimi üzerine çalışmaktayım. Yazmak ise b..