Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '16

 
Kategori
Blog
 

Blog için çok harika öneri

Blog için çok harika öneri
 

Harika dedimse yani yazıyı okuyun diye. Ama kendi halinde bir önerim var. Önerim şudur. Bir tür oyun gibi. Editörler her gün bir konu atsınlar ortaya. Ama öyle klişe konular falan olmasın...

Mesela tekerleğin icadı, karıncaların sindirim sistemi. Ne bileyim... İlginç konu başlıklarından biri olsun. Bu konuda dileyen arkadaş bir blog yazsın. Editörler bu konudaki beğendikleri bloğu ertesi gün Milliyet gazetesinde yayınlasınlar. (Yanlış anlaşılmalara mahal vermemek için hemen belirteyim bu önerim gerçekleşirse benim asla editörlerin önereceği konuda blog yazmam söz konusu değil. Ben sadece fikri ortaya atıp sıvışacağım)...

Yani blogda rekabetten ya da yarıştan sözediliyor ya alın size yarış. Bu anlamda bir öneri benimkisi. Yoksa ben bloğun gerçekten yarışma değil paylaşma yeri olduğuna inananlardanım. Deseniz ki "Ey Solohan sen hiç mi yarışmadın?... Yarışmıyorsun?" Cevabım basit: "Yarışıyorum. Elbette. Ama burada değil..." ... Editörler ayrıca "Haftanın Bloğu" "Ayın Bloğu" gibi seçmeler de yapabilirler. Bunlar blog yazanlar için teşvik edici olabilir... Bloğa öneri yapmak Aydın Tiryaki'den bize de bulaştı dikkat ederseniz... Yani bloğu daha eğlenceli hale getirebiliriz. Ben blog eğlenceli hale gelsin diye bloglar yazıyorum. Blogcuları nacizane hikayelerde bir araya getiriyorum. Maksat bir sinerji ortaya çıksın. (Sinerjinin anlamını biliyorsam şu bloğa bir tek yorum almak nasip olmasın)... Blogcular... Ne diyeyim. Burası harika. Duyguysa duygu. Hüzünse hüzün... Aşksa aşk. Mizahsa mizah... Eğlenmemize bakalım...

Hall Berry'nin yazıyla alakası ne derseniz bu benimle Hall Berry arasında bir meseledir efendim...

Tam 10 yıl öncesinden bir blog.

 

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..