Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '09

 
Kategori
Blog
 

Blog kardeşliği

Blog kardeşliği
 

..blog kardeşliği...


Benim, "sevgili kardeşim" diye hitab ettiğim, Bu "sayın"ın "hatasız kul olmaz" bloguma yazdığı yorumu yayınladım... "devam edecek..." dediğinden, ayrı blog yazmasını önerdim. O blog açamamış, bendenizin naçizane bloguna yorum yazmaya devam etmiş. Bari ben açayım da, devam edecekse buradan etsin. Ben yazdıklarını okumuyorum, ama üstüme kalmasın. Belki okumak isteyenler olabilir. Bu "sayın"a zeytin dalı uzatırsanız haliniz ne olur görün. "Kibar"dır ama durup dururken hemen çifte kılıcı çeker. Bir insan, bu ortamda diğer bir takım insanlara nasıl bu kadar düşman olabilir hayret ediyorum. Başka bir "devam" yazarsa, buraya ilave edeceğim. Bendenizle de ne derdi var anlayamadım. Bendeniz, insan olarak buradayıım...Bu insanın dostluk anlayışı, "çamura düşene bir tekme de sen vur!" Bu kervan yürür..

yorum1:

Lütfen sapla samanı birbirine karıştırmayalım isterseniz... Siz düşman olmak isterseniz asla size engel olmam. Pilavdan dönenin kaşığı kırılsın. Çok korkarım ya bu durumlardan güldürmeyin beni ne olur. Benim için bir kayıp değilsiniz. Telefonunuzu vermeniz sizin gerçekten iyi bir dost olduğunuz konusunda beni ikna etmedi üzgünüm. Ben kimsenin bedelli askeri olamam. Finansal ve mali açıdan birilerinin zengin olma hayallerine destek veremiyeceğim ve ömrüm boyunca asla, vefa ve insanlık açısından nasibini almamış saçma oluşumların içinde olmayacağımıda iadeli tahhütlü bir kez daha yinelemek isterim. Kimse de beni parmağında oynatmaya kalkamaz. Size eleştirilerim ters geliyorsa, ne olur beni sevmeyin olur mu?Çünkü ben sizi sevmiyorum. Sevmediğim birine de zorla sevgi gösterileri yapıp Allahın bildiğini kuldan esirgemem. Ben küçük hesaplar peşinde koşan insanlara sadece şu sözü aheste beste söyler güler geçerim. Ne oldi, rengin soldi. Selamlar... 31.05.2009 09:39:45 Zeynep Kibaroğlu

yorum2:
...
Sn. Celal Bey, üzgünüm ama benim bu masallara karnım tok. Siz şuursuzca yalanlar sıralayan, marjinal ve orjinal olacağım çabaları ile yanıp tutuşan insanlara çanak tututup ikili oynadınız. Ben sadece dostluktan bi haber insanlara bakalım nasıl oluyormuş dersini vermek istedim. Kendilerini ne zannettiklerinin hatırlatmasını yaptım. Bu arada ben kimseyi beğenmemezlik yapmam. Tanrının yarattığı her kul benim için değerlidir ve kıymetlidir. Tabii hayvanlarda. Atraksiyon gösteriler yapmayı, çeşitli anlam yüklemeleri yaparak ahlak açısından kunt durumlar sergilemeye, meyilli taş kafa insanların izbe düşünceleri ile bütünleşmiş, dostluklarınızı lütfen benim dostluk anlayışımla karıştırmayın. Hayatım boyunca kapalı kapılar ardında iş çevirmedim.Varsa bir hesabım gözler önünde sergilemeyi yeğlerim. İnsanların yüzüne gülüp, asla arkasından konuşmam iftiralar atmam. Maalesef benim dostluk anlayışım sizin ki ile taban tabana zıt. Kendime yakıştırmam bile... devam edecek... 31.05.2009 09:28:26 Zeynep Kibaroğlu

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..