Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '15

 
Kategori
Blog
 

Blog kardeşliği

Gururla belirtmeliyim ki “Acımadı ki” anı kitabına katkıda bulunan yazarların hepsini tanıyorum!

İlk defa bu kadar yazar tanıdım!

Demirtaş Ceyhun’dan beri ilk oluyor bu!

Kimiyle yemek yedim; kimiyle çay içtim; kimiyle de ayran (!)içtim!

Hepsi de ağır, oturaklı insanlar!

Milliyet Blog ortamı olmasaydı hiç birini tanıyamazdım! Mesela bir Arif Öğütçü’yü nasıl tanıyacaktım?

Yolda görsem selam vermem!

Ama MB ortamı olunca işler değişiyor!

Referansı sağlam oluyor haliyle!

“Burada yazıyorsa sağlamdır!”

İşte bu kanaatle bu ortama girdim ben!

Yanılmadım da!..

Ben niye yazmadım?

Ben genelde okumaktan yanayım arkadaşlar!

İsmi şu an aklıma gelmeyen bir filozofun “ Yazan sadece kendi bilgisini aktarır ama okuyan dünyanın bilgisini dağarcığına alır!” ( aklıma gelirse bu paragrafı değiştiririm!) sözü ilkem olmuştur!

Başta Sema Öztürk olmak üzere kitaba katkı veren tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.

İki kişinin bir araya gelemediği bu ortamda kırk sekiz kişinin bir araya gelip kitap yazması Kürşad destanı gibi bir olaydır!

Ki onlar da kırk kişiydi!

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..