Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '16

 
Kategori
Blog
 

Blog Kategorisinde Demokrasi Nöbeti!

Bu geceden itibaren ben de “blog” kategorisinde demokrasi nöbeti tutmaya karar verdim!

Evet!

Darbecileri temizleyeceğim buradan!

Onları biliyorsunuz!

Her gün biri aşkını yazar, biri kedisini anlatır! Başka yer yok mu?

Bıktık ya!

Güvenilir üyelikleri var diye akıllarına ne gelirse yazıyorlar burada!

Benim masum, güvenilir olmayan kardeşlerimin ne günahı var? Yazıları altı aydır bekleyen arkadaşlarımız var içlerinde!

Hem de suya sabuna dokunmayan masum yazılar çoğu!

Bu gece saat birde nöbete başlıyorum!

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..