Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '11

 
Kategori
Blog
 

Blog kategorisinin kaldırılmasını öneriyorum

Blog kategorisinin kaldırılmasını öneriyorum
 

Bu kategori anlam ve amacını yitirmiştir…

Polemiklerin ve kişisel çekişmelerin sergilendiği bir kategori haline gelmiştir.

Hepimiz, yazmaya gönüllü insanlarız. Ancak bu nahoş ortamın hepimizde gerginlik yarattığını ve MB’da yazma arzumuzdan gün ben gün uzaklaştığımızı düşünüyorum.

MB’a zarar verdiğimiz kanısındayım.

Bu nedenlerden ötürü BLOG kategorisinin kaldırılmasını öneriyorum.

Yazılarımızı yayınlayabileceğimiz pek çok kategori seçeneği mevcut. Ayrıca blog habercim özelliği ile takip etmek istediğimiz yazarları ve yazılarını takip edebiliriz.

Bu konu ile ilgili görüşlerinizi, konuyu şahsileştirmeden, o bunu yazmış, bu bunu söylemiş gibi polemiklere girmeden yorumlamanızı rica ediyorum.

Lütfen görüşlerinizi;
EVET, Blog kategorisi kaldırılsın…nedenleri?
HAYIR, Blog kategorisi kaldırılmasın…nedenleri?
şeklinde belirtirseniz, böylelikle genelin talebini Editorya’ya ulaştırmış ve değerlendirmelerine sunmuş oluruz.

 

 
Toplam blog
: 476
: 2331
Kayıt tarihi
: 10.07.08
 
 

Çok eskidendi ..