Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '08

 
Kategori
Blog
 

Blog köşesi "mola" yerimizdir!!

Blog köşesi "mola" yerimizdir!!
 

Gerekmedikçe işgal etmeyeyim blog köşesini diyenlerdenim aslında!

Son yazımın konusu ise,kendini dizginlemek!Ama olamıyormuş demek ki!

Konu içermeyen yazılar tuzağına düşmeye devam ediyoruz maalesef.

Yazıyı tıkladıktan sonra,asla öööf,amaaaan demememiz gerekirken!

Bir defalık ilgi için kendimizi riske atmamalıyız!Bizler,birbirimiziz çünkü!

Yazdıkları konuların kalitesi ve içeriğinden emin olan arkadaşlarım kendi üzerlerine alınmayacaklardır.

Beni anlayacaklarından emin olarak,bu yazıyı yazarken rahat hissettim kendimi.

Burada yazılan yada bundan sonra yazılacak konuların bir ölçüsü yok ve olamayacaktır mutlaka.

Ama birbirimize olan derin saygımız var ve devam etmeli.

Blog köşesi tüm MB yazarı arkadaşlarımızın yeridir,bu konuda mutabıkız.

Ancak bu köşe diğer kategorilerle bir tutulmamalıdır.

Yayına al tıklaması yaparken etraflıca düşünmeliyiz!

Bir çoğumuzun hassasiyetlerinden hiç bir kuşkum yok.

Tıpkı sizlerde olduğu gibi gelen her yorum heyecanlandırmıştır beni.

Övgüler aldığımda derin bir oh çekmiş!

En ufak bir olumsuzluk sezdiğimde,yazımın içeriğini, değiştirmişimdir.

Sizlerinde düşüncelerinizde olduğu gibi her yazımda ortak konuları hedefledim.

Blog köşesinin sahiplerini,yani bizleri ilgilendirecek yazıları yayınlamaya dikkat ettim hep.

Bazen gülümsemenizi amaçladım bazende MB ile ilgili konuları iletmeyi görev saydım kendime!

Bu serzenişimle alakalı,isim ve yazı başlığı örneklerini vermek bana yakışmaz.

Üç beş satırlık yazılar,ve yorumlar köşesine uygun kısa anlatımlar!

Ve eleştirel yorumları yayına almayanlar.

Anlatmak istediklerim malümalinizdir zaten!


Paylaşabileceğimiz konularda buluşmak dileklerimle. Saygılar sevgiler herkese...


 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..