Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Blog köşesi.

Blog köşesi.
 

Konu milliyet internet gazetesi blog yazarlığı olunca.

Blog kategorisini çok özel bir köşe olarak benimsedim ilk günlerimde.

Orasını işgal etmenin saygısızlık olacağını düşündüm hep.

Çiçeği burnunda bir yazardım henüz daha!

Sadece ehliyyetli yazarlarımıza tahsis edildiğini idrak ettim önce.

Hatta açık sarı renkte de olsa basın kartı sahibi olduklarını bile düşünmüştüm!

Ve ileride benimde hakedebileceğimi!

Ve epeyce bir süredir de uğramadım okumak dışında.

Orada yazmaya hiç cesaret edemedim,hep çekindim.

Günler günleri kovaladı ve sonuçta vardığım kanı doğrultusunda bende dadandım günbe gün ilerleyen tecrübelerime güvenerek.

Zamanla tanıdığım sımsıcak yazar arkadaşlarım sayesinde.

Önce geçmişte buluşulmuş ve buluşulacak toplantı konularına takıldı gözüm.

Çok özendim.

Ünlü yazar dostlarımla tanışarak bende ünlü olacaktım!

Küçük yuvarlak çerçeveli gözlükleri ve ellerinde pipolarıyla canlandılar gözümde!

Sonradan farkettimki serbest kürsüymüş orası.

Samimiyet. MB hakkında düşünceler, yeni öneriler...... .

Şimdi çekincelerimin yersiz olduğunu anladım.

Basın kartımız bile olabilir belki zamanla.

Yeterki yazar olmak adaylığımızı ilan edelim.

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..