Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '07

 
Kategori
Blog
 

Blog krizleri

Blog krizleri
 

Hayatının her döneminde yazan insanlar için bulunmaz bir nimet bu blog. Benim için o kadar çok önemli ki, yaşamımda vazgeçilmez bir yere sahip oldu. Sabah işe gelir gelmez blog yazımı yazıyorum. Çünkü sonra işler biraz yoğunlaşınca yazmaya vakit bulamıyorum ve kafamda dönüp duran düşünceler uçup gidiyor.

Hele son iki gündür yazdığım öykü de daha fazla titizlenir oldum.Açıkcası ben biraz huysuz yazıyorum.İşe geliyorum, bilgisayarımı açıp bir nescafe yapıyorum ve birdenbire Ufaklık hadi yaz diye beni dürtmeye başlıyor.Bir bakıyorum hayal dünyasına dalmış koşturuyor. Hemen blog sayfamı açıp yazmaya başlıyorum.Ben yazarken odaya kimse girmiyor.Çünkü çok kızıyorum.Resmen film kopuyor ve ben yakalayamıyorum.O yüzden ben yazı yazarken kimse sohbet etmeye gelemiyor.İlham perim uçup gittikten sonra yazı bitiyor ve güzel bir resim seçiyorum, MB ye gönderiyorum. İçim rahat, odadan dışarı çıkıyorum.

Genellikle öğleden sonra MB ye tekrar bakıyorum yazım ne olmuş diye.Bir bakıyorum onaylanmamış bekliyor.Yazının taslağı elimde yok.Kendi sayfamda yazıyı tıklıyorum.Bir kağıda yazayım bari diye...O da ne!!!Ana sayfaya geri dönüyorum.Yani yazı yok.Öykü yazıyorum diye kendimi parçaladığım, on takla attığım yazı yok!!!

Doğal olarak beni bir telaş alıyor.Hatırlamaya çalışıyorum fakat aynı kelimeleri bulmam, aynı cümleleri kurmam mümkün değil.Bir daha yazmıycam sana diye bas bas bağırıyorum.Bilgisayarla kavga edip, bilgisayara küsüyorum.
Sancılı bir bekleme dönemi başlıyor.Kafamdan yine binbir düşünce geçiyor.Bu çok özenerek yazdığım ikinci blog ve nedense aynı olay diğer blogda da başıma gelmişti.

Uzun ve kıvrandırıcı bir bekleme sonunda yazım onaylanıp en arka sayfalara atılıyor.Çünkü yazı saati 9:15, onay saati 14:30 gibi. Bizim Ufaklık ''Mektup Yolculuğu'' na çıktı bir kere ve durmaya niyeti yok.Bundan sonra yazıyı bir kağıda yazıp sonra blog sayfasına yazmaya karar verdim.

Ben huysuz yazıyorum ve çok sancılı bir dönem geçiriyorum yazarken.Bir de bu onay krizlerine katlanamıycam sanırım.Umarım aynı lezzette olur yazılar.

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..