Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '11

 
Kategori
Mizah
 

Blog Müfettişi!

Blog Müfettişi!
 

Yatın, yatın hepiniz yere yatın!
Ellerinizi başınızın arkasına koyun!
Kımıldamaya teşebbüs edeni anında mıhlarım!
Bi dakka olum, teftişe geldik baskına değil!
Buyurun sayın Müfettişim!
Hımm, bilgisayarlardan uzaklaşalım lütfen!
Neler yazılıyormuş burada bakalım şöyle?
Bu ne, yoksa arşiv sayfalarına mı girdik?
Hayır efendim günlük bu yazılar, kategoriler değişik sadece!
Anlamadım ya neyse, sen şiirlere bak, sende gündelik yaşama!
Şiir mi dediniz?
Suç unsuru olabiliyor, bilmiyor musun?

Şeyy efendim, boş yere yorulmasanız sorun olmaz bizde!
Yazarlarımızın hepsine kefilim ben!
O kadar güvenme kendine, acımam yaşın yanında yakarım!

Ne oldu var mı bişey?
Hepsini okumadım daa!
Ne gülüyon lan sen, mizah yayınları mı basılıyor yoksa burada?
Dur okumam bitsinde söylerim!
Çekil bakayım!

Hımm, güzel yazmış okuruyla sohbet eder gibi!
Kim bu yazar, gazetelerde rastlamadım adına, yenilerden mi?
Yoo yeni değil, ilk üyelerden!

Üye mi dedin, nereye üye?

Duvara yaslanın, ellerinizi başınızın üzerine koyun!
Dur be üff, celallenme hemen, yani özel güvenlik elemanı mısın, yakın koruma mısın anlamadık!

Üyeyi bulalım ifadesini alalım önce!
Odası nerede çağırın hemen!
Burada değil ki çağırayım!
Nerede ikamet eder peki?
Bilmeyiz biz!
Hadi ya, inandım bende!
Bilmiyorum, inanın bilmiyorum?
Koruyorsun demek!
Asla, binlerce yazarımız var bizim, nereden bilelim?
Vay vay, bu yoğurdun bolluğu nereden geliyor?
Ordu kurmuşsunuz yahu!

Pek haksız da sayılmazsınız, açıklayayım hemen, tıklayın şu linki!
Hangisini?
Hani “3 adımda blog” yazıyor ya!
Tamam, denemek için şimdi doldurun aşağıdaki bilgileri!
Hayırlı olsun efendim, artık sizde üyemizsiniz!

Gündem artık sizin yazdıklarınızla belirlenecek!
Blog dünyasına Milliyet ile adım attınız, ne duruyorsunuz, sesinizi dünyaya duyurun!

Nereye getirdiniz lan beni?
Burası bir nevi halkın kucaklaşma yeridir efendim!
Tüm okurlarımıza bilgi sahibi oldukları alanlardaki bilgi, deneyim ve düşüncelerini milyonlara ulaştırma olanağı sunuyoruz.

Basın yayın, okul mokul, aidat, maidat?
Hiçbir tahsil ve tahsilat şartımız yok bizim!
İşte bu yüzdendir ki hemen her kesimden yazarlarımız var!

Çok hoşuma gitti ama!

Canım sıkılıyordu boş zamanlarımda, üye olmam iyi oldu!
Oldu olacak her hangi bir sayfaya bir de yorum yazın şimdi!
Ne diyeyim?
Eleştirin gitsin anasını satıyım!
O nasıl cevap verir peki?
İşte buna kefil olamam!
Siz yüreğine sağlık deyin en garantisi!

Yok yok, de leri da ları ayırmamış baksana?
Eleştirmezsem bi da yapar!

Dur bakalım ne olacak, merak ettim şimdi!
Siz gidin ben cevabı bekleyeceğim!
Yamuk bir cevap verirse size telsizle bildiririm!

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..