Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '08

 
Kategori
Mizah
 

Blog muhabiri!

Merhabalar, müsait misiniz?

Ne demek, hoş geldiniz şeref verdiniz!

Yazar kasa kontrollerimiz yapılmıştı ama!

Yanlış anladınız, röportaj için gelmiştim.

Ben Maliyeci sandım dı!!

Otuz saniyen var tabanları yağlamak için!

X marketler zinciri vardır bilir misiniz? Evet, noolmuş?

Geçtiğimiz yıl henüz küçük bir bakkal dükkanıyken bir röportajım olmuştu da kendileriyle.

Tekrar hoşgeldiniz şeref verdiniz.. Ben Milliyet Blog personeliyim de!!!

Hangi gazete demiştiniz efendim?

Milliyet. Adınızı bağışlasanız lütfen? Adım .......!

Hiç rastlamadım adınıza!. Olabilir beyefendi, o sizin eksikliğiniz.

Sayfamı açayım bir bakın isterseniz? Hiç gerek yok efendim, kendinizden o kadar eminsiniz ki.

Neyse konumuza geçelim… Halkın sağlığını tehdit eden süpermarket şubelerini hizaya getirmek projelerim var.

Çürük sebzeler ve tarihi geçmiş bozuk ürünler bulundurmak vs, vs.

Bu işi görev saydım kendime, çok iyi bir gözlemciyimdir. Bir nevi gizli müşteri olayı gibi yani! Çamur adamın tekiyimdir, canına okurum.

Nasıl yani?

Daha dikkatli olun, yazarım haaa diyorum açıkçası.

Onlarda deşifre olmamak için kendilerine çeki düzen veriyorlar!

Peki size nasıl yardımcı olabilirim?

Paniktesiniz, titriyosunuz!!! Yooo, biraz üşütmüşüm de!

Reyonları birlikte dolaşalım mı, ne dersiniz? Eeee elbette!

Önden buyurun.

Hımm, son tüketim tarihi bu gün. Helal kesimdir ama!!!

Bu koku nereden geliyor? Parfüm reyonundan efendim!!!

Hımmm, hacı yağı galiba!!!

Çalışanlarınızın kıyafetleri? Şeyyy, havalar soğudu biliyorsunuz!

Pardon kaç kişi okuyor sizi?

Ben diyeyim üç yüz, siz deyin beş bin!!!

Hepsi bu mahalleden mi yoksa?

Yooo, tüm Türkiye geneli.

Güvenliiiiik..

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..