Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '10

 
Kategori
Blog
 

Blog Nobel 2009'a katılmıyorum!

Blog Nobel 2009'a katılmıyorum!
 

Efsane Fenerli Metin’in organize ettiğ “Blog Nobel 2009” yarışması başladı biliyorsunuz! İlk oy kullananlardanım. Seçimimi yaptım ve çok değerli bir arkadaşımızı bu ödüle layık gördüm. Efsane Fenerli Metin de buna şahittir.

Efsane Fenerli Metin’in yarışması, gerçekten bu zamana kadar yapılmış yarışmaların en heyecan vereni olacak!

Efsane Fenerli Metin’in geçenlerde düzenlemiş olduğu Mr. Blog 2009 yarışması bu kadar heyecanlı değildi! Tek başıma başladığım yarışmayı uzak ara ile birinci olarak bitirmiştim! Efsane Fenerli Metin bana “Abi sen her halükarda birinci olacaksın ama ne olur yavaş git de millet heyecan yapsın!” demiştir yorumunda! Son birkaç gün iyice rölantiye almıştım işi biliyorsunuz!

Efsane Fenerli Metin’in bir önceki yarışması da Miss Blog 2009 yarışmasıydı biliyorsunuz! Vakayinüvis zor da olsa yarışmayı kazanmıştı! Fakat sonradan öğrendik ki yarışın yarısından çoğunu belediye otobüsüyle seyahat ederek geçirmiş! Bunu öğrendiğimde itiraz etmiştim ama Efsane Fenerli Metin geçmişe yönelik itirazın kabul edilemeyeceğini söyledi! Bunun mantığını anlayamadığımı yorumumda belirtmiştim.

Efsane Fenerli Metin’in düzenlemiş olduğu “Blog Nobel 2009” yarışmasına katılmayacağım! Lütfen beni mazur görünüz sevgili blogdaşlarım!

Niye derseniz?

Hayatım yarışmalarda geçti!

En yakışıklı çocuk yarışması 1967.

En yakışıklı delikanlı yarışması 1979.

En arazi asker yarışması 1981.

En yakışıklı ithal erkek yarışması 1984 (ırak) .

En yakışıklı dede yarışması 2009.

Görüldüğü gibi yoruldum artık! En yakışıklı cenaze olmadan bu işi bırakayım diyorum!

Efsane Fenerli Metin’e huzurlarınızda teşekkürlerimi sunuyorum!

Not: Okuyana “Efsane Fener’i “kırk kez okutayım dedim ama kırk olmadı daha değil mi! Kaç oldu hakikaten! Gene yazarım!

Ezberlesin Millet!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..