Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '08

 
Kategori
Blog
 

Blog Ödüleri'ne burdaki blogumla katıldım:)

Blog Ödüleri'ne burdaki blogumla katıldım:)
 

Milliyet Blogda inanılmaz güzel yazarlar ve bloglar var. Bence blog dünyasında kaliteyi gerçekten de yükselten bir yer. Bundan dolayı kendime ait özel bir blog sayfam olmasına rağmen, ilk göz ağrım olan Milliyet Blog'da yazmaya devam ediyorum. Geçenlerde bir blog sitesinde Türkiyede ilk defa yapılacak olan Blog Ödülleri yarışmasını duydum ve milliyet blog daki blogumla kayıt olmak istedim. Bunun için de binbir takla atarak, burdaki blogumu kendi blogumla entegre ettim ve katıldım:) Ne yazık ki yarışma milliyet blogdakiler için entegre değildi ve kayıt olmak için çok sorun yaşadım.En sonunda Eray bey çoookkk yardımcı oldu ve bahtsız bana yardımcı oldu. Tam herşye güzel derken bu sefer arşiv süremin yetersiz olduğunu bildiren bir e-mail aldım ve yarışmaya katılamadığımı öğrendim. Yemin ederim göz yaşları içerisinde hemen Eray beyin kafasını şişirdim ve Milliyet Blogdaki ilk blogumun linkini vererek arşiv süremin yeterli olduğunu ıspatladım kendisi de saoğlsun hemen cevap vererek adaylığımı onayladı. Bendeniz bahtsız olduğumdan yarışmaya da resmen yalvararak katılabildim yani:) Artık resmen ben de yarışmada olacağım ve tabii ki de burdaki herkesin desteğini bekliyorum:) evet evet yüzsüzlük yapıp oy istiyorum ama bildiğim kadarıyla bu yarışmadaki tek Milliyet Blog yazarıyım o yüzden desteği hakediyorum:)

Asıl konu şu: bu yarışma geleneksel hale getirileceğinden seneye ben burdaki herkesi aday görmek istiyorum. Solohan abi, Ümit Culduz abi, benmaya, Süleyman Ekim bey, Aydın Tiryaki, Sema Çürük, Sivyus, Emekli Bir Subay, Karga, Cemil, Ahmet Yılmaz, Septes, S.AYdın, Ayda, Ece Aksu ve daha nice diğerleri. Herkesin isimini tek tek saymak isterim ama olmuyor:( Bu yarışmaya katılması gereken çok blog var, çünkü insanlar burdaki yazarları tanımalı.

Yarışmaya katılmam zor oldu, blogumu iki ayrı sayfada taşımak zorunda kaldım, baya bir ter döktüm ama sonunda başardım:) Umarım seneye Milliyet Blog bu yarışmaya entegre olabilir veya destekler de burdaki sayfamla paşalar gibi katılırım, katılırız ve yarışırız:)

http://2008.blogodulleri.com

Burdan yarışmayla ilgili bilgi alabilirsiniz ve yarışan tüm blogları görebilirsiniz:)
Herkese sevgiler

Not: tüm kahrımı çeken ve sorunumu çözen Eray Endes'e çookkkkk teşekkürler....

Bahtsız Juliyet

 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..