Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '10

 
Kategori
Blog
 

Blog Ödülleri 2010 Sonuçları: Bir Tebrik Ve Bir Teşekkür

Blog Ödülleri 2010 Sonuçları: Bir Tebrik Ve Bir Teşekkür
 

Bu yıl 3.sü düzenlenen Blog Ödülleri, heyecan dolu bir oylama süreci ve jüri değerlendirmelerinin sonunda sahibini buldu. 17 farklı kategoriden blogların, internet kullanıcılarının oylarıyla birincilik mücadelesi verdiği yarışma; bu yıl biz Milliyet Blog ailesini mutlu eden ve gururlandıran bir dereceyle sona erdi. Blog yazarımız Gabriela Olaru, kendi blogu Mutfaktaki Cadı ile Blog Ödülleri 2010 Yemek Blogları kategorisinde birinciliği elde etti.

Blog Ödülleri 2010'un katılımcıları arasında; Aydın Sevinç, Emre Tekin, Gabriela Olaru ve Murat Hacıoğlu'nun yanı sıra, daha pek çok Milliyet Blog üyesinin blogları yerini aldı. Blog Ödülleri 2010'a, sitemizden bu denli yoğun katılımların olabileceğini, açıkçası ilk başlarda tahmin edememiştim. Dileğim, gelecek organizasyonlarda nice Milliyet Blog üyelerinin elde edeceği dereceler ve alacağı ödüllerle Milliyet Blog'u taçlandırması...

Blog Ödülleri 2010'a; Kişisel Bloglar kategorisinde İstanbul'un Semt Pazarları, ve Kültür-Sanat Blogları kategorisinde Bir İmparatorluğun Son Demleri: Veda başlıklı bloglarımla katılmıştım. Aldığım oylar, her ne kadar Blog Ödülleri 2010'da dereceye girmeme yetmese de, yine de oylama süresince değerli blog yazarlarımdan gördüğüm yoğun ilgi ve aldığım desteklerden ötürü kendimi yarışmayı kazanmış addediyorum.

Sevgili Gabriela'yı birinciliğinden ötürü bir kez daha kutluyor, yarışma süresince desteklerini benden eksik etmeyen Milliyet Blog yazarlarına teşekkür ediyorum.

Galeri Kaynak: 2010 Blog Ödülleri Yemek Blogları Birincisi Oldum-Blog No: 242621

 
Toplam blog
: 266
: 1321
Kayıt tarihi
: 22.06.06
 
 

1982 yılında İstanbul'da doğdum. Açık Öğretim Fakültesi İşletme Lisans eğitimimi 2005 yılında tam..