Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '10

 
Kategori
Blog
 

Blog Ödülleri

Milliyet blog, benim için çok önemli bir mekan. Tam 14 ay önce buralarda birşeyler karalamaya başlamıştım. Geçen Şubat ayında 1. yılımı doldurdum. Burada hem siyaset, hem futbol konusunda kendi fikirlerimi dilim döndüğünce yazmaya çalıştım, çalışacağım...

Blog dünyasıyla tanışmamı Milliyet bloga borçluyum. Blogda yazmaya başladıktan sonra blog işini biraz daha ilerletmeliyim diye düşündüm ve kendi adıma bir blogger sayfası açtım. Orada sadece futbollla ilgili birşeyler yazmak istedim. Türk futbolu ve aşığı olduğum Galatasaray'ımı yazmak, bir nevi günlük tutmak istedim. Şu anda blogum fena gitmiyor.

Bu kendi blogumla, sadece blogcu arkadaşların oluşturduğu bir yarışmaya katıldım. Yarışmayaı düzenleyenler yine bizler gibi blogcu arkadaşlar. Bende mesuttok.blogspot.com adlı blogumla spor kategorisinde aday bloglardan biriyim. Sizlerden ricam, aşağıda ki linke tıklayarak, adaylar arasından "mesuttok.blogspot.com" adlı blogu seçip "Vote" seçeneğine tıklayarak bana destek olmanızdır. Boş vaktinizde 10 saniyenizi ayırıp oy atarsanız çok sevinirim.

Oy vermek için tıkla; http://spor.altinklavye.com/

Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 59
: 798
Kayıt tarihi
: 25.02.09
 
 

Hayat futbola fena halde benzer. Futbol, şahsi beceri gerektirir; ama aslında toplu oynanan, insa..