Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '12

 
Kategori
Blog
 

Blog Pişmanlığım

Blog Pişmanlığım
 

  • Arkadaşım sordu;
  • “Şu Milliyet Blog serüveninde geride bıraktığın yıllar içerisinde en çok pişmanlık duyduğun hadise nedir?” diye.
  • “Haydaaaa, nereden çıktı bu soru şimdi?” diye karşılık verdim.
  • “Hiç işte, öylesine bir soru” dedi.
  •  
  • Aslında güzel bir soru.
  •  
  • Doğrusunu isterseniz daha önce hiç düşünmemiştim. Hemen düşünmeye başladım ve şöyle geriye dönük bir zihinsel tarama yaptım. Pişmanlık duyduğum tek bir hususu yakaladım.
  • Sene 2007’ler… Milliyet Blog idaresi “Ana sayfada şiir yayınlanmasın mı, yayınlanmasın mı?” diye sormuştu ve biz blog ahalisinin sakinleri oy kullanmıştık.
  •  
  • Özgürlükçüyüz ya…
  •  
  • Şahsım özgürlükçü olmaktan hareketle, “Evet, şiirde ana sayfa da yayınlansın” dedi. Demez olaydı. Tabi ki bir anlık gaflet benimkisi… Memlekette yerinden kalkanın şair heveslisi olduğunu düşünürsek, blogda da her iki kişiden birisinin muhtemelen şairlik heveslerinin tutabileceğini hesaplamam gerekiyordu. Hesaplayamadım. Çoğunluk da benim gibi düşünmüş olacak ki mevzu şiirlerin ana sayfada yayınlanması hususunda nihayete erdi. Sonrası malumunuzdur, ana sayfa şiirlerle dolup taştı, şiirden geçilmez oldu.
  •  
  • Milliyet Blog serüvenimde pişmanlık duyduğum, “Keşke evet demeseydim” dediğim tek konudur. Lakin güzel şiirde yazan arkadaşlarımız yok değil hani. Bu konuda Nedim Üstün Hoca’yı ve U. Kesici Hoca’yı tek geçiyorum. Her ikisi de şairlik hususunda bir hayli yetenekliler. Ben yine de her şeye rağmen, pişmanlığımdan kendimi alamıyorum. Zira blogların hatırı sayılır bir bölümü şiir. Haliyle diğer yazıların önüne geçiyorlar ve önemli birçok yazının ana sayfadaki görünürlüğünü sekteye uğratıyorlar. Dolayısıyla, şu aralar blog idaresine öneriler sunulmakta ve benim önerim de, şiirler için ayrı bir alan oluşturulmasında. Yine ana sayfa üzerinde ama ayrı bir noktada, tıpkı, “Günü yorumlayanlar”, “Blog yazarları tartışıyor” gibi bir bölümde şiirler toplanıp, ilgisi olanların okumasına sunulmasının daha doğru olacağını düşünüyorum.
  •  
 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..