Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '07

 
Kategori
Blog
 

Blog rüzgarları

Blog rüzgarları
 

Ben cidden bu blog işinden sıkılmaya başladım. O zaman yazma diyebilirsiniz. Yanlış anlaşılmasın yazmaktan değil, blogdaki kapışmalardan sıkıldım. Hep aynı kısır döngü içindeyiz. Aynı konular farklı bakış açılarıyla yazılıyor. Herkesin kendine ait bir fikri var. Beğensenizde beğenmesenizde saygı duymak gerekmiyor mu?

Nedense olumsuz yorumları kimseler beğenmiyor. Allahaşkına şu sanal ortamda, karşımda duran ekran denen, binlerce noktanın birleşimiyle oluşan bu aletle ne alıp veremediğim olabilir? Herkes birbirinin yazısını beğenip, methedip, göklere mi çıkarmalı? Zorla yalan kelimelerle mi yazmalıyız? Beğenmediğimiz bir yoruma ince, alaycı cümlelerle mi cevap vermeliyiz? Madem böyle istiyoruz o halde cep telefonlarında yolladığımız kalıp mesajlar gibi, burada da yorumlar olsun onları tıklayıp gönderelim. Neden okumak için uğraşıyoruz ki? Neden yorum yazmak için cümleler kuruyoruz ki?

Olumsuz yorumlara tahammülümüz yoksa o halde bir olumlu birde olumsuz butonumuz olsun burada. İsteyen istediği yorumu okusun. Bu şekilde nasıl kendimizi geliştirebiliriz? Hep '' canım, cicim, amanda ne güzel yazmışsın, harikasın, muhteşemsin, sen bir tanesin '' gibi kelimeler kullanalım. Diğer kelimeleri editörümüz kabul etmesin. İstediğimiz bu mu? Eğer buysa ben bu işte yokum arkadaş.

Ben zaman harcayıp bir yazıyı okuyacağım, üzerinde düşünüp fikir oluşturacağım, yine zaman harcayıp karşımdaki kişiye bunu yorum olarak göndereceğim ve karşılığında da ince bir alay, kapris ve kelime oyunlarıyla karşılacağım!!! Yok öyle yağma!!! Bütün iyi niyetime karşılık hiçkimsenin böyle bir davranışta bulunmaya hakkı yok. İsterse dünya çapında bir yazan olsun, isterse padişah olsun ne olursa olsun. Önce fikirlere saygı duymayı öğrenelim. Burada herkes iyi-kötü, güzel-çirkin yazılarını yayınlıyor. Beğenmediğim bir fikre karşı görüş yazma hakkı bana tanınmış. Kelime oyunlarıyla birşeyler yapılmaya çalışılması çok canımı sıkıyor. Sonuçta burada birinciye ödül, ikinciye, üçüncüye o-bu-şu gibi birşeyde yok. O halde neyin çatışması bu?

Olumsuz yorum görmek istemeyen lütfen yazısını yazınca üste bulunan yorum butonunu kapasın. Kapatmak istemiyorsa da fikirlere saygı duymayı öğrenelim. Benim okuduğum, değerlendirdiğim, fikrimi beyan ettiğim hiçkimsenin yorumumu beğenmediği için kelime oyunlarıyla o hiç sevmediğim kaşını ve burnunu kaldırma olayına girmeye hakkı yok. Ben nasıl kimseyi kırmamak için özen gösteriyor, olumlu olumsuz her fikre saygıyla yaklaşıyorsam aynı saygıyı karşı taraftanda beklerim. Lütfen biraz ayaklarımız yere bassın.

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..